Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features
Je bedoelt gewoon die platte batterijen? Dat zijn 1450mAh batterijen x2 Bij de IMP350 hebben deze dingen zich al behoorlijk goed bewezen! Ik doe zo een aantal dagen met mijn speler! T zijn helaas wel Nihm batterijen (geheugeneffect) en ik heb ze nog nergens los gezien....
Sommige sony Discmans hebben hetzelfde soort batterijen. Dus je moet ze los kunnen kopen.
En idd je doet makkelijk een paar dagen met de batterijen. (2 uur per dag 4/5 dagen lang, fietsen
) + nog 1/2 tussenuurtjes.
Ze gaan wel achteruit na een lange tijd, tenminste dat zegt een vriend van me. En je hebt ook nog het losse AA battery pack
En idd je doet makkelijk een paar dagen met de batterijen. (2 uur per dag 4/5 dagen lang, fietsen
Ze gaan wel achteruit na een lange tijd, tenminste dat zegt een vriend van me. En je hebt ook nog het losse AA battery pack
Geheugen Effect? ik denk dat je in de war bent met NiCd batterijen. 1450 mAh is trouwens best veel. Die 'nieuwe' NiMh hebben geen last van geheugen effect. Deze kun je in principe op elk moment opladen, wat niet weg neemt dat het nog altijd beter is om ze eerst helemaal leeg te laten lopen.Roelemewoel schreef op 30 January 2003 @ 21:10:
Je bedoelt gewoon die platte batterijen? Dat zijn 1450mAh batterijen x2 Bij de IMP350 hebben deze dingen zich al behoorlijk goed bewezen! Ik doe zo een aantal dagen met mijn speler! T zijn helaas wel Nihm batterijen (geheugeneffect) en ik heb ze nog nergens los gezien....
Het hangt er vanaf op wat voor volume je speelt e.d.
Ik zelf doe ongeveer een uurtje of 8 met de bijgeleverde batterijen. Ik heb de iMP400 nu een maand.
Ik zelf doe ongeveer een uurtje of 8 met de bijgeleverde batterijen. Ik heb de iMP400 nu een maand.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Wat zijn jouw ervaringen met de bijgeleverde batterijen? Zijn ze goed? Hoeveel batterijpacks heb je nou nodig om je discman te voeden, 1 of 2?DeathKnight schreef op 30 januari 2003 @ 21:38:
Het hangt er vanaf op wat voor volume je speelt e.d.
Ooit aan gedacht wat je gaat doen als je packs het opeens begeven?
Continu zo'n losse batterijhouder lijkt me ook niks.
Maar ik vindt de MP400 SlimX II wel een ontzettend mooi ding.
Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features
Naja ze werken goed, en op het iriver forum zijn users die al meer dan een jaar doen met die van de iMP350.~X-Treme~ schreef op 30 januari 2003 @ 23:28:
[...]
Wat zijn jouw ervaringen met de bijgeleverde batterijen? Zijn ze goed? Hoeveel batterijpacks heb je nou nodig om je discman te voeden, 1 of 2?
Continu zo'n losse batterijhouder lijkt me ook niks.
Maar ik vindt de MP400 SlimX II wel een ontzettend mooi ding.
Als ze dood gaan kan ik vast wel ergens nieuwe bestellen. Je hebt er 2 nodig om de iriver te voeden.
Die losse batterijhouder gebruik ik ook wel eens, erg makkelijk. Duracell Ultra M3 gaan erg lang mee, en ik gooi die player meestal in m'n binnenzak dus ik merk er nix van.
En het is idd een prachtding.
1 minpuntje: temperaturen beneden het vriespunt vind hij niet lief.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Dan loop je naar de mediamarkt en koop je 2 nieuwe batterijen~X-Treme~ schreef op 30 januari 2003 @ 23:28:
[...]
Dingen zijn gewoon los te koop, elke platte cdspeler gebruikt ze namelijk.
[ Voor 8% gewijzigd door Aidix op 31-01-2003 18:05 ]
Pagina: 1