Toon posts:

GF4 Keuze. Core VS Mem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu in het bezit van een POV Ti4200 XP 128 die ik geflashed heb op 317:702 Dit is de max stabiele snelheid die ik kan krijgen.

Nu kan ik op mijn werk deze kaart voor niks ruilen voor een POV Ti4680 XP. Dit is dus een 128 mb Ti4200 met AGP 8x ondersteuning (heb ik niet op mobo btw). Deze heb ik daar al geoced in een ECS bordje maar kreeg hem daar niet verder als 605 Memory speed maar de core ging wel tot 325 zonder problemen.

Nu is mijn vraag wat is sneller 317:702 of 325:605 ??????

Core snelheid is natuurlijk heel belangrijk maar zonder genoeg mem speed schiet je er geen drol mee op dus help meeeeee. :)

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Zlef vind ik het complete onzin om van de ene GF4 ti 4200 naar eentje met AGP 8X ondersteuning en iets hogere kloksnelheiden.
Wat schiet je er mee op? Paar frames meer of minder per seconde?

Spaar dan door voor een GeForce FX/Radeon 9700 Pro/R350, daar heb je denk ik zelf meer aan.

Omdat ik nu afdwaal van de vraag van de TS: houden deze kaart, en doorsparen voor een van de bovenstaande kaarten :)

[ Voor 5% gewijzigd door Rafe op 30-01-2003 19:50 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
8 MHz core tegen 97 MHz mem snelheidswinst. Lijkt me dat je huidige kaart de beste is. Maar waarom probeer je het niet gewoon :?

Verwijderd

Rafe schreef op 30 januari 2003 @ 19:49:
Zlef vind ik het complete onzin om van de ene GF4 ti 4200 naar eentje met AGP 8X ondersteuning en iets hogere kloksnelheiden.
Wat schiet je er mee op? Paar frames meer of minder per seconde?
Als het gratis is, is het altijd leuk.

En @ TS, bedoel je niet een 4280 ipv 4680?

En de kaart met het hoogste geheugen is iig het snelst.

Verwijderd

Topicstarter
Nee het heet echt een 4680 waarom weet ik ook niet maar ja klinkt duurder.
Van www.pointofview-online.com:
"The GeForce4 Ti 4680 eXtreme Power is powered by the GeForce4 Ti 4200-8X "

En Rafe het kost met niks behalve 2 minuten schroef werk.

Maar dan hou ik lekker die ik al heb als jullie zeggen dat ik aan Mem meer heb dan aan Core.

Of ik wacht lekker tot we er een binnen hebben waar het geheugen ook hoger van gaat :*)