Toon posts:

Free Weblog Host???

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen, ik heb een vraag en misschien weet een van jullie het, althans dat hoop ik... Ik ben bezig met een website (www.suckers.tk) en ik was van plan om een Weblog systeem te gaan gebruiken, zodat mensen op mijn posts op de voorpagina kunnen reageren (bijvoorbeeld als bij de site http://finnern.com/future/ ) . Er is een aanbieder op internet die deze service biedt en je database met replies gratis voor je hosten, namelijk www.haloscan.com. Echter, de inschrijvingen zijn tijdelijk stopgezet... Lees en huiver, rechtstreeks van de website:

"With the daily signups numbering in the hundreds and the support requests that come with the new registrations, it would be tougher to implement the changes and additions we have planned without compromising the overall quality of service. Therefore, in the best interests of existing and future members, we have decided to close signups temporarily till we roll out the planned changes and additions."

Dit staat nu al wekenlang op de site. Ik wil het graag zo snel mogelijk in orde hebben en ik heb al naar andere soortgelijke sites gezocht maar niet kunnen vinden. Weet iemand anders misschien nog een aanbieder van deze weblog service die gratis is? :? Ik hoop het..

Greetz Willy

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-08 21:51
www.blogspot.com

[ Voor 23% gewijzigd door holoX op 30-01-2003 18:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Thnx, ik ga even kijken...

Verwijderd

Topicstarter
Dit is niet wat ik zoek, sorry. Hierbij kun je een hele nieuwe weblog aanmaken, maar ik wil het gewoon in mijn eigen html code kunnen zetten, terwijl hun alleen de replies hosten en mij de juiste html codes geven, zodat ik die vervolgens in mijn eigen code kan zetten. Dus geen hele nieuwe weblog, maar een aanbieder die het voor me host, zodat ik het zelf op mijn bestaande site (www.suckers.tk) kan gebruiken.

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-08 21:51
Verwijderd schreef op 30 januari 2003 @ 18:57:
Dit is niet wat ik zoek, sorry. Hierbij kun je een hele nieuwe weblog aanmaken, maar ik wil het gewoon in mijn eigen html code kunnen zetten, terwijl hun alleen de replies hosten en mij de juiste html codes geven, zodat ik die vervolgens in mijn eigen code kan zetten. Dus geen hele nieuwe weblog, maar een aanbieder die het voor me host, zodat ik het zelf op mijn bestaande site (www.suckers.tk) kan gebruiken.
je zoekt dus software om een weblog mee te maken :?
reg een accountje op lycos met php en stuff. Downloag blogger (www.blogger.com)
En pruts dat in je site en laat het log gedeelte door lycos hosten :)

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 17:21
Ik begrijp ff niet wat je bedoeld. Anders kijk eens even op www.hotspot.nl, want die maakt ook gebruik van een weblog en die is volgens mij geintegreerd in de bestaande code.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga even op www.blogger.com kijken en daarmee klooien... bij hotspot.nl kon ik niet echt wijs worden van de broncode...

Verwijderd

Topicstarter
Iemand anders nog suggesties?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 20:24
Niet kicken...

En tja, iets anders dan www.google.com kan ik je niet aanraden.
Een andere mogelijkheid is natuurlijk een PHP + mysql accountje, en dan van www.hotscripts.com iets halen :)
Dan is bijna alles mogelijk, en zelf vrij simpel te 'installeren'.

Succes !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.