Cistron ADSL Maxx wil niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 178 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 12:49
EINDE CISTRON MAXX VOOR MIJ

Ik ben sinds vorig jaar maart de gelukkige :+ bezitter van een cistron maxx abbo. Mijn werk betaald de verbinding (en ik werk bij een overheidsinstelling)

Het werkte zo goed dat ik al mijn ICT collega's zo ver had om ook naar cistron maxx te gaan (in totaal 7 personen) en om mischien onze bedrijfsaansluiting via SDSL naar cistron over te laten gaan.

Wat gebeurt er nu een maand ofzo geleden. De eerste collega wilde een abbonement afsluiten maar het beleid van onze administratie is dat er met een factuur betaald moet worden . Ik had ook toen ik me aanmelde een factuur gekregen (uitzondering) maar hij kreeg geen toestemming van de dame bij cistron "het HOOFD administratie" om via een factuur de rekening te betalen, het moest en zou gaan via automatische incasso. We hebben gepraat als brugman en bijna gesmeekt om een factuur, liefst 1 per jaar voor onze hele organisatie en we wilden zelfs nog per jaar voorruit betalen ook. Maar nee beleid is beleid en dus helaas en ik was een uitzondering geweest (het klonk alsof ik een hele grote fout was geweest :X ).

Mijn organisatie en mijn collega's zitten nu bij luna. Gezien mijn positieve internet ervaringen bij cistron wilde ik er gewoon bij blijven (ook voor het email adres etc).

Nu kreeg ik een email binnen dat ik mijn huidige abbo met 1 jaar kon verlengen, een overeenkomst tussen mij en Danny ter Haar die ik dan ondertekend moest terugfaxen en waarbij ik dan wannneer ik het bedrag voorruit storte ik maar 11 maanden hoefde te betalen.

Ik heb toen toestemming bij de baas gevraagd (met veel moeite aangezien de rest bij luna zit) en de overeenkomst ondertekend teruggestuurd. Na diverse mailtjes heen en weer krijg ik een mail dat ik alleen maar kan verlengen als ik de automatische incasso goedkeur |:(
Om een lang verhaal kort te maken staat hieronder de laatste mail van cistron (volgens mij van die administratie }:O ) Dus ik ga ook over naar luna
Je zou niet zeggen dat het slecht gaat met de economie/telecommarkt als je bijna moet smeken of je bij cistron mag blijven en ze dan eenzijdig het contract opzeggen omdat een overheidsinstantie niet met automatische incasso wil werken.
Ik zit hier dit dan ook nog steeds met verbazing te typen. Zelfs de overheidinstelling waarbij ik werk is flexibeler 8)7

Dit was de laatste reply van cistron:

U begrijpt ons niet goed. Automatische incasso moet per heden worden
afgegeven, dus per 12 maart 2003, niet 2004. Ook voor jaarbetalingen is
automatische incasso voorgeschreven.

Wij zullen de overeenkomst per 12 maart 2003 beeindigen.

[ Voor 23% gewijzigd door luckyjan op 30-01-2003 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Caps in de titel zijn niet echt de bedoeling ;)
daarnaast leest het topic niet echt lekker, wellicht zou je het wat leesbaarder kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Sorry voor de caps dat wist ik niet. En ik heb het wat leesbaarder gemaakt (hoop ik ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zegt dat je een dealtje met Danny ter Haar hebt. Waarom stuur je de overeenkomst dan niet ter atentie van de beste man. Dan kan hij het er toch doordrukken of heb ik verkeerd gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Verwijderd schreef op 30 January 2003 @ 18:57:
Je zegt dat je een dealtje met Danny ter Haar hebt. Waarom stuur je de overeenkomst dan niet ter atentie van de beste man. Dan kan hij het er toch doordrukken of heb ik verkeerd gelezen?
Ik kreeg een aanbieding via mail van cistron. Dat was een word bijlage die ik dan moest uitprinten en ondertekend terug kon sturen. Op het eind van deze bijlage stond mijn naam en die van Danny ter Haar.
Ik heb hem vervolgens naar het fax nummer van cistron gestuurd en ik ben zelf ook benieuwd of Dhr ter Haar het eens is met het beleid van zijn "Hoofd Administratie"
Vandaar dat ik mijn laatste mail cc heb gestuurd naar alle cistron adressen die ik kon vinden (sales, helpdesk, support, info).
Maar daar heb ik nog geen reactie op gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:57

Jaymz

Keep on moving !

Titel ontcapst :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:40
Ik heb dat mailtje idd net gelezen in de helpdeskbox. En om eerlijk te zijn vond ik het ook erg vaag. Maarjah, sorry.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
MagicTempest schreef op 30 January 2003 @ 19:38:
Ik heb dat mailtje idd net gelezen in de helpdeskbox. En om eerlijk te zijn vond ik het ook erg vaag. Maarjah, sorry.
Zorg ervoor dat igg Danny ter Haar hiervan hoort, er zijn nu al een aantal nieuwe klanten naar luna gegaan en dadelijk 1 bestaande n.m.l ik. Kan me niet voorstellen dat dit zijn beleid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Luna is trouwens niet verkeerd denk ik, net dit mailtje gekegen van ze (alleen ben ik mischien ff offline vanaf 12 maart :( )

Beste Jan,

Luna hanteerd geen harde data limiet, Luna ziet geen problemen wanneer je
100GB aan data per maand genereerd, dit past zeker in onze FUP.

Wat betreft het overzetten van de verbinding is het zo dat het helaas niet
mogelijk is om de bestaande cistron verbinding van de een op andere dag om
te zetten naar Luna.nl.

De enige manier om zonder downtime over te stappen is door een andere
telefoonlijn te gebruiken om DSL bij Luna aan te vragen, dit moet een ander
fysiek ander koperpaar zijn en mag dus geen ander ISDN nummer zijn, wel een
ander ISDN-2 pakket natuurlijk.

Wanneer je de aanvraag de eerste week van februari naar ons faxt kunnen we
ervoor zorgen dat de nieuwe lijn operationeel is voordat de oude verbindig
verbroken wordt. Let wel dat we dit helaas niet met 100% zekerheid kunnen
garanderen, dit doordat er verschillende partijen betrokken zijn waaronder
KPN.

[ Voor 3% gewijzigd door luckyjan op 30-01-2003 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berzerker
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:43
luckyjan schreef op 30 January 2003 @ 18:40:
De eerste collega wilde een abbonement afsluiten maar het beleid van onze administratie is dat er met een factuur betaald moet worden.

Zelfs de overheidinstelling waarbij ik werk is flexibeler 8)7
M.i. praat je jezelf hier tegen.

Bovendien kan je toch gewoon zelf een automatische incasso afgeven en de kosten bij je baas declareren?

Als je je e-mailadres wil behouden, kan je trouwens ongetwijfeld een inbelaccountje aanhouden en de mail naar Luna laten forwarden of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Ik ga GEEN automatische incasso afgeven want de rekening wordt namelijk betaald door mijn baas. Waar het hier om gaat is dat cistron het schijnbaar zo goed gaat dat ze het niet toestaan dat je 1 jaar!!!!! via een factuur voorruit betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luckyjan schreef op 31 januari 2003 @ 20:45:
Ik ga GEEN automatische incasso afgeven want de rekening wordt namelijk betaald door mijn baas. Waar het hier om gaat is dat cistron het schijnbaar zo goed gaat dat ze het niet toestaan dat je 1 jaar!!!!! via een factuur voorruit betaald.
vooruit betalen bij cistron? voor een jaar nog wel? kijk maar uit, ze hebben de neiging failliet te gaan en iedereen in de kou te laten staan daar bij cistron :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Ik ga er niet vanuit dat ze (weer) failliet gaan aangezien ze gebruik maken van het bbnet netwerk. En daarom had ik vorig jaar ook deze gok genomen met als voordeel dat je 1 maand korting kreeg. Nu hadden eenmalig weer deze aanbieding voor me maar alleen als ik de incasso automatisch wilde laten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 11:39:
[...]
vooruit betalen bij cistron? voor een jaar nog wel? kijk maar uit, ze hebben de neiging failliet te gaan en iedereen in de kou te laten staan daar bij cistron :r
OMG. Nog zo één. Als je de berichten daarover nou eens goed tot je door laat dringen weet je wat er mis is gegaan.

En over iedereen in de kou laten staan.....:
Door een uitspraak van de rechter (jaja, het wordt steeds gekker in dit land) mocht Cistron niet meer met zijn abonnees communicaren over het failliesement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 februari 2003 @ 16:45:
[...]

OMG. Nog zo één. Als je de berichten daarover nou eens goed tot je door laat dringen weet je wat er mis is gegaan.

En over iedereen in de kou laten staan.....:
Door een uitspraak van de rechter (jaja, het wordt steeds gekker in dit land) mocht Cistron niet meer met zijn abonnees communicaren over het failliesement.
haha, je hebt het tegen de verkeerde jochie. Ik weet namelijk wat er gebeurd is, hoe en waarom. Samengevat? mismanagement. Als je dat niet wilt geloven, best, maar is toch echt zo. Het opzetten van 30bv'tjes ten spijt.

en over dat in de kou laten staan? vraag dat maar eens aan de schuldeisers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 februari 2003 @ 16:55:
haha, je hebt het tegen de verkeerde jochie. Ik weet namelijk wat er gebeurd is, hoe en waarom. Samengevat? mismanagement. Als je dat niet wilt geloven, best, maar is toch echt zo. Het opzetten van 30bv'tjes ten spijt.
net of iemand enige waarde hecht aan het ongefundeerde oordeel van een anoniem forumbezoekertje. Ga lekker buiten spelen in de sneeuw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochemd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-08 12:31
Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 16:55:

haha, je hebt het tegen de verkeerde jochie. Ik weet namelijk wat er gebeurd is, hoe en waarom. Samengevat? mismanagement.
Ik ben wel benieuwd naar wat volgens jou de complete versie is want deze samenvatting is wel erg kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 17:15:
[...]

net of iemand enige waarde hecht aan het ongefundeerde oordeel van een anoniem forumbezoekertje. Ga lekker buiten spelen in de sneeuw!
:Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jochemd schreef op 01 February 2003 @ 17:17:
[...]

Ik ben wel benieuwd naar wat volgens jou de complete versie is want deze samenvatting is wel erg kort.
Als je de nieuwssites hebt bijgehouden weet je al heel veel. maar dit was de situatie:

het aanvragen van teveel centrales

deze centrales niet ombouwen wegens gebrek aan geld

een grote rekening krijgen van kpn (natuurlijk!)

deze weigeren te betalen omdat er een gentelmans agreement zou liggen (welk idioot management vertrouwt hier nu op :X )

Het opzetten van bv's, alle bezitten overhevelen, vervolgens oude bv's failliet laten gaan met als gevolg gedupeerde schuldeisers.

Klikt bekend?

Trouwens, beetje zwak dat mensen hierboven reageren die er duidelijk niet alles van weten. "ga buiten spelen" pfff, werkzaam bij cistron?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2003 19:06 . Reden: /sommige mensen zijn het niet waard ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me surft nog vrolijk verder met Cistron MAXX.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, als jij even in de Cistron nieuwsgroep rondkijkt (vooral cistron.broadband) dan zie je dat die Danny ter Haar daar veel post. En, onder zijn eigen Cistron e-mailadres. Die is daar dus te vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif

Op zich is de reply knop natuurlijk wel handig om te gebruiken als je dingen toe wilt voegen aan je reactie MartijnzZz. En jij doet veel meer dan surfen maja, offtopic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
Werkzaam bij cistron, inderdaad, net als ik. Maar als je even voor de gein in de opiniepeilingen gaat kijken zal je zien dat cistron aan de top staat wat betreft kwaliteit van de verbinding en service. Als je dan verder ook even in het cistron maxx topic gaat kijken zie je dat 95% van de posters daar ook positief over cistron zijn, en dat er geen 1 bang is dat cistron weer failliet gaat, wat ook niet zal gebeuren, aangezien er erg goede zaken gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MagicTempest schreef op 01 februari 2003 @ 19:28:
Werkzaam bij cistron, inderdaad, net als ik. Maar als je even voor de gein in de opiniepeilingen gaat kijken zal je zien dat cistron aan de top staat wat betreft kwaliteit van de verbinding en service. Als je dan verder ook even in het cistron maxx topic gaat kijken zie je dat 95% van de posters daar ook positief over cistron zijn, en dat er geen 1 bang is dat cistron weer failliet gaat, wat ook niet zal gebeuren, aangezien er erg goede zaken gedaan worden.
en ik gun het ze van harte.

Maar ik heb het recht mijn mening hier te geven, en als vervolgens een paar gefrustreerde cistron medewerkers gaan afbranden is dat gewoon dom.

Cistron heeft , laat ik het maar voorzichtig zeggen, een twijfelachtige naam. Om bovenstaande redenen. En er zijn nog heel wat mensen behoorlijk pissig op die (in die tijd) oplichtersbende.

Om die reden zou ik persoonlijk nooit vooruit betalen bij cistron, wie dat wel wil doen perfect. Ik hou je niet tegen. Maar weet wel met wat voor een bedrijf je zaken doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
Ik vind het natuurlijk best dat je een mening hebt, maar het is niet toegestaan om moedwillig mensen of berijven in diskrediet te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 19:50:
[...]
Maar ik heb het recht mijn mening hier te geven, en als vervolgens een paar gefrustreerde cistron medewerkers gaan afbranden is dat gewoon dom.
Niet zo heel erg vreemd als je zonder nadere argumenten te geven een bedrijf in een kwaad daglicht stelt, denk je niet? Als een dom persoon zoals ik tot zo'n redelijke conclusie kan komen, dan jij toch al helemaal?

Overigens zijn die "argumenten" van jou vrij twijfelachtig want ze zijn niet te bewijzen. Zo lust ik er ook nog wel een paar. Je kunt geen geloofwaardige discussie starten zonder waar te kunnen maken wat je allemaal zegt. Lullig voor je, maar het is niet anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochemd
Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 19:01:

Als je de nieuwssites hebt bijgehouden weet je al heel veel. maar dit was de situatie:

het aanvragen van teveel centrales

deze centrales niet ombouwen wegens gebrek aan geld

een grote rekening krijgen van kpn (natuurlijk!)

deze weigeren te betalen omdat er een gentelmans agreement zou liggen (welk idioot management vertrouwt hier nu op :X )
Allemaal waar. En de grap is dat het gentlemans agreement er ook was en door beide partijen werd nageleefd. Kortom, hoewel het allemaal waar is, zijn ze hier niet failliet aan gegaan.
Dit alles valt in de zelfde categorie als de beslissing om X miljard uit te geven aan UMTS. Achteraf niet handig, maar er is geen bedrijf aan failliet gegaan.
Het opzetten van bv's, alle bezitten overhevelen, vervolgens oude bv's failliet laten gaan met als gevolg gedupeerde schuldeisers.
Het is een vaak verteld verhaal. Wat er waar van is is een ander verhaal. Er zijn door verschillende partijen pogingen gedaan om zich via slinkse cnstructies delen van de boedel toe te eigenen. Bij mijn weten is er geen enkele poging daarvan geslaagd.
Klikt bekend?
De beschuldiging klinkt bekend. Maar algemene beschuldigingen zijn natuurlijk vrij makkelijk.
Kom maar eens met een lijst met bezittingen die overgeheveld zijn.
Trouwens, beetje zwak dat mensen hierboven reageren die er duidelijk niet alles van weten.
Weet jij er wel alles van af?
"ga buiten spelen" pfff, werkzaam bij cistron?
Ik ben geen medewerker van Cistron (ik ben zelfs geen klant of toeleverancier), maar een aantal anderen in deze thread maken er geen geheim van dat ze dat wel zijn. In tegenstelling tot anderen die anoniem beschuldigingen uiten.

PS Hebben we deze discussie niet eerder gehad? Gebruikte je vroeger toevallig de nick xxxMaverick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MagicTempest schreef op 01 February 2003 @ 20:02:
Ik vind het natuurlijk best dat je een mening hebt, maar het is niet toegestaan om moedwillig mensen of berijven in diskrediet te brengen.
wel als ik dit met argumenten ondersteun, aan jullie om dit te weerleggen (zoals bv jochem hieronder uitgebreid doet). Daar valt over verder te discusseren.

Zeggen dat ik ongelijk heb zonder dit toe te lichten is onzin en slap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]jochemd schreef op 01 februari 2003 @ 23:32:
[...]

Allemaal waar. En de grap is dat het gentlemans agreement er ook was en door beide partijen werd nageleefd. Kortom, hoewel het allemaal waar is, zijn ze hier niet failliet aan gegaan.
Dit alles valt in de zelfde categorie als de beslissing om X miljard uit te geven aan UMTS. Achteraf niet handig, maar er is geen bedrijf aan failliet gegaan.

quote]

natuurlijk weet ik niet alles, en dat geef ik ook toe. Maar ik geef toch ook aan wat ik weet en denk, en vervolgens ben je vrij hier op te reageren. Ik geef in eerdere berichten aan dat cistron tenonder is gegaan aan mismanagement. En daar sta ik achter, jij geeft aan 'in de umts hype'. Misschien, maar toch mismanagement.

Je beseft natuurlijk ook wel dat ik geen lijst van bezittingen kan geven die overgeheveld zijn. Wel weet ik dat er ook gedonder is geweest met de naam cistron zelf. Ik geloof dat concepts deze gedacht gekocht te hebben? uiteindelijk was deze naam echter via een truc door danny overgeheveld naar een andere bv. Ik ga de discussie niet aan of dit mag of niet, wel of dit netjes was en getuigd van een betrouwbaar bedrijf. Ik vind van niet, en dat is mijn mening.

Toch vreemd, jij geeft aan dat die gentelm. agreement nageleefd werd door beide partijen. Ik heb toch echt andere verhalen gehoord :? ook van top mensen bij cistron zelf :? of ben ik nu compleet verkeerd voorgelicht (of was dit een persverhaal om mismanagement te verhullen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 februari 2003 @ 23:12:
[...]

Niet zo heel erg vreemd als je zonder nadere argumenten te geven een bedrijf in een kwaad daglicht stelt, denk je niet? Als een dom persoon zoals ik tot zo'n redelijke conclusie kan komen, dan jij toch al helemaal?

anders...
je geeft eerst aan dat ik geen argumenten geef, daarna dat ik dit wel doe maar dat ze twijfelachtig zijn? wat is het nu??

Je kan het er niet mee eens zijn, of niet leuk vinden om te horen. Maar zoals meer mensen hier zeggen. Die verhalen zijn er wel, ook uitgebreid in de pers. Kom maar met bronnen waaruit blijkt dat het niet zo is dan. het woord van cistron telt natuurlijk niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:55
NU : einde rant, aub weer on topic, ok ?

[ Voor 26% gewijzigd door zeef op 02-02-2003 03:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consiglieri
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-03 22:45
Als ik dit zo lees dan krijg ik echt het gevoel dat er een flamewar gaande is, majah....

1: jij wil iets van een bedrijf
2:jij gaat niet akkoord met de voorwaarden die zij stellen vanwege policy

Policy is er net als de wet niets voor niets. Daar kun je kwaad over worden, maar is totaal zinloos. Als je door de oerstomlijkende telefonist/helpdeskmedewerker heen kijkt dan zie je gewoon een medewerker die zich aan de voorwaarden houdt die opgesteld zijn door de oprichters van het bedrijf.

(om even een beeld te geven van mijn ervaring op het algemene gebied van bedrijfspolicy:
Ik heb net iets meer dan 4 jaar, soms tegen mijn zin in, mezelf aan overheidspolicies moeten houden binnen een bedrijf genaamd luchtmacht. Ik maakte me er eerst echt kwaad om, maar nu realiseer ik me dat regels er niet voor niets zijn. Als ze zich hier niet aan houden wordt het chaos. Voor sommige situaties kan het overdreven lijken, maar de makkelijkste manier om orde te houden is gewoon alle regels tot in de puntjes te volgen.

Als nu blijkt dat diezelfde regels een probleem zijn geworden, dan is dat idd gewoon mismanagement.

[ Voor 3% gewijzigd door Consiglieri op 02-02-2003 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeef schreef op 02 February 2003 @ 03:15:
<font color=FF0000>NU : einde rant, aub weer on topic, ok ? </font>
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 februari 2003 @ 03:00:
je geeft eerst aan dat ik geen argumenten geef, daarna dat ik dit wel doe maar dat ze twijfelachtig zijn? wat is het nu??
Precies wat je zegt. Eerst geef je geen argumenten, en daarna geef je twijfelachtige argumenten (ie. argumenten die niet waar te maken zijn). Dus zijn we weer terug bij af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 februari 2003 @ 15:38:
[...]

Precies wat je zegt. Eerst geef je geen argumenten, en daarna geef je twijfelachtige argumenten (ie. argumenten die niet waar te maken zijn). Dus zijn we weer terug bij af.
dat je het er niet mee eens bent wil nog niet zeggen dat het niet waar is

en nu weer ontopic, als je twijfelt gooi het maar eens door google en verwonder jezelf ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-05 22:54
luckyjan schreef op 30 januari 2003 @ 20:47:
Luna is trouwens niet verkeerd denk ik, net dit mailtje gekegen van ze (alleen ben ik mischien ff offline vanaf 12 maart :( )

Beste Jan,

Luna hanteerd geen harde data limiet, Luna ziet geen problemen wanneer je
100GB aan data per maand genereerd, dit past zeker in onze FUP.

Wat betreft het overzetten van de verbinding is het zo dat het helaas niet
mogelijk is om de bestaande cistron verbinding van de een op andere dag om
te zetten naar Luna.nl.

De enige manier om zonder downtime over te stappen is door een andere
telefoonlijn te gebruiken om DSL bij Luna aan te vragen, dit moet een ander
fysiek ander koperpaar zijn en mag dus geen ander ISDN nummer zijn, wel een
ander ISDN-2 pakket natuurlijk.

Wanneer je de aanvraag de eerste week van februari naar ons faxt kunnen we
ervoor zorgen dat de nieuwe lijn operationeel is voordat de oude verbindig
verbroken wordt. Let wel dat we dit helaas niet met 100% zekerheid kunnen
garanderen, dit doordat er verschillende partijen betrokken zijn waaronder
KPN.
En Cambrium _/-\o_

KPN zet alleen de lijn om >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Phantium op 02-02-2003 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochemd
Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 02:58:
jij geeft aan 'in de umts hype'
Beter lezen. Dat zeg ik expliciet niet.
Je beseft natuurlijk ook wel dat ik geen lijst van bezittingen kan geven die overgeheveld zijn.
Zal ik dan maar om een ban i.v.m. smaad gaan vragen?
uiteindelijk was deze naam echter via een truc door danny overgeheveld naar een andere bv.
Kopen van de curator is een truc tegenwoordig? (DtH heeft het koopcontract nota bene online gezet en dat het onder de boedel viel was in het openbare merkenregister te zien.)
Jeetje, dan is wat ik in de supermarkt doe dus ook een truc.
Toch vreemd, jij geeft aan dat die gentelm. agreement nageleefd werd door beide partijen.
Beide partijen hadden belang bij de status quo. Geen van beide partijen kon zich een rechtzaak permiteren.
Ik heb toch echt andere verhalen gehoord :? ook van top mensen bij cistron zelf :? of ben ik nu compleet verkeerd voorgelicht (of was dit een persverhaal om mismanagement te verhullen?)
Zolang je er niet bij verteld van welke personen heeft het weinig waarde. Er bestaan namelijk forse verschillen van mening over de gang van zaken. Dus van wie heb je dit gehoord?

En waar ik mijn informatie vandaan heb? Het koopcontract is door DtH online gezet en de rest komt van de OPTA website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vos (DtH _istron ) verliest zijn haren, maar niet zijn streken.

Maar om te reageren op de topic starter, maak het geld over naar cistron met bij de omschrijving je klantnummer,vooruitbetaling abb. ed.
Ben benieuwd hoe ze daar dan mee omgaan, afsluiten als je voor de dienst betaald ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 februari 2003 @ 20:38:
Een vos (DtH _istron ) verliest zijn haren, maar niet zijn streken.

Maar om te reageren op de topic starter, maak het geld over naar cistron met bij de omschrijving je klantnummer,vooruitbetaling abb. ed.
Ben benieuwd hoe ze daar dan mee omgaan, afsluiten als je voor de dienst betaald ??
Over de streken van KPN(jouw avatar) :r zullen we het maar niet hebben, he....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 21:37:
Over de streken van KPN(jouw avatar) :r zullen we het maar niet hebben, he....?
Mag wel, maar denk niet dat jij daar op een normale manier toe in staat bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luckyjan schreef op 30 January 2003 @ 18:40:
EINDE CISTRON MAXX VOOR MIJ

Ik ben sinds vorig jaar maart de gelukkige :+ bezitter van een cistron maxx abbo. Mijn werk betaald de verbinding (en ik werk bij een overheidsinstelling)

Het werkte zo goed dat ik al mijn ICT collega's zo ver had om ook naar cistron maxx te gaan (in totaal 7 personen) en om mischien onze bedrijfsaansluiting via SDSL naar cistron over te laten gaan.

Wat gebeurt er nu een maand ofzo geleden. De eerste collega wilde een abbonement afsluiten maar het beleid van onze administratie is dat er met een factuur betaald moet worden . Ik had ook toen ik me aanmelde een factuur gekregen (uitzondering) maar hij kreeg geen toestemming van de dame bij cistron "het HOOFD administratie" om via een factuur de rekening te betalen, het moest en zou gaan via automatische incasso. We hebben gepraat als brugman en bijna gesmeekt om een factuur, liefst 1 per jaar voor onze hele organisatie en we wilden zelfs nog per jaar voorruit betalen ook. Maar nee beleid is beleid en dus helaas en ik was een uitzondering geweest (het klonk alsof ik een hele grote fout was geweest :X ).

Mijn organisatie en mijn collega's zitten nu bij luna. Gezien mijn positieve internet ervaringen bij cistron wilde ik er gewoon bij blijven (ook voor het email adres etc).

Nu kreeg ik een email binnen dat ik mijn huidige abbo met 1 jaar kon verlengen, een overeenkomst tussen mij en Danny ter Haar die ik dan ondertekend moest terugfaxen en waarbij ik dan wannneer ik het bedrag voorruit storte ik maar 11 maanden hoefde te betalen.

Ik heb toen toestemming bij de baas gevraagd (met veel moeite aangezien de rest bij luna zit) en de overeenkomst ondertekend teruggestuurd. Na diverse mailtjes heen en weer krijg ik een mail dat ik alleen maar kan verlengen als ik de automatische incasso goedkeur |:(
Om een lang verhaal kort te maken staat hieronder de laatste mail van cistron (volgens mij van die administratie }:O ) Dus ik ga ook over naar luna
Je zou niet zeggen dat het slecht gaat met de economie/telecommarkt als je bijna moet smeken of je bij cistron mag blijven en ze dan eenzijdig het contract opzeggen omdat een overheidsinstantie niet met automatische incasso wil werken.
Ik zit hier dit dan ook nog steeds met verbazing te typen. Zelfs de overheidinstelling waarbij ik werk is flexibeler 8)7

Dit was de laatste reply van cistron:

U begrijpt ons niet goed. Automatische incasso moet per heden worden
afgegeven, dus per 12 maart 2003, niet 2004. Ook voor jaarbetalingen is
automatische incasso voorgeschreven.

Wij zullen de overeenkomst per 12 maart 2003 beeindigen.
Gewoon weer ontopic verder gaan lijkt mij verstandiger !!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:10
Oke jongens, dit topic gaat me te ver. Blijkbaar kunnen sommige figuren (zelfs na waarschuwen) niet stoppen met offtopic flamen. Prima, maar het topic gaat dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.