Toon posts:

Philips Breedbeeld; EEPROM = leeg.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Thuis in de woonkamer staat mijn trots.. Mijn mooie Philips (28PW8505/12) breedbeeld. Gisteravond is er echt iets vreselijks gebeurd... :'(

Mijn beeld is helemaal vervormt! En alle zenders waren weg.
Via wat navragen hoorde ik dat dit wel een aan de EEPROm kon liggen. Deze was mogelijk door een 'stroning' gewist. Ik zit dus hier nu thuis met een lege EEPROM. Omdat de instellingen voor automatische beeldvorming verdwenen zijn krijg ik het 'rare', vaas vormige beeld.

Maar nu! Ik heb ook vernomen dat _ergens_ op internet informatie te vinden is hoe je met de orginele afstandsbediening weer de EEPROM kan vullen. Na een tijdje zoeken via Google zit ik nog steeds zonder informatie..

Kent iemand dit probleem? En zo ja, is dit dus het probleem van een leege EEPROM en is dit te verhelpen? _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

zo iets heet toch garantie of is hij al wat ouder? ik ken niet alle tv type`s meer uit mijn hoofd.

Verwijderd

Topicstarter
Uiteraard wil ik mijn tv niet weken weg hebben. Vandaar dat ik me niet meteen op de garantie stort. (tweaker? O-) ) De tv zelf is twee jaar oud.

• pinodambini
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-07 19:12

pinodambini

Dr. Z. Vago

gewoon opsturen dat kreng via de winkel waar je hem hebt gehaald, neem gelijk een leen tv mee en je kan gewoon tv blijven kijken..........

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 January 2003 @ 18:35:
zo iets heet toch garantie of is hij al wat ouder? ik ken niet alle tv type`s meer uit mijn hoofd.

pinodambini schreef op 30 januari 2003 @ 18:47:
gewoon opsturen dat kreng via de winkel waar je hem hebt gehaald, neem gelijk een leen tv mee en je kan gewoon tv blijven kijken..........
Neee, dat is dus nog niet de bedoeling. Ik zoek informatie over dit probleem, geen makkelijke 'laten fixen'-oplossing.

Verwijderd

Bel Philips zelf gewoon even op. Telefoonnummer is te vinden op de website van Philips.
Komt er gewoon iemand bij je thuis. Maakt het ter plekke.

Verwijderd

[url="]Secret code KTV Philips (voor de liefhebbers)Secret code KTV Philips (voor de liefhebbers) [/url]
Via de hier te verkrijgen code kom je in het extra menu terecht van de tv waar normaal alleen de installateur bij kan komen. Let wel op eigen risico.

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Philips spul, behoort zowieso mijn inziens 5 jaar zonder mankementen te functioneren, dus als er binnen die periode iets mis gaat (zonder dat je zelf hebt lopen prutsen) dan is de TV gewoon een slechte productie en moet je philips bellen en een monteur laten langskomen (ze hebben immers een imago hoog te houden)
Pagina: 1