Ik heb de search al gebruikt en daar kwamen zeker nuttige topics uit naar voren. Aan de hand hiervan heb ik verschillende providers gemaild met mijn vraag maar volgens mij snappen ze niet helemaal wat ik bedoel.
Graag zou ik daarom van jullie willen weten wat ik in internet taal nou precies wil hebben.
Ik wil dus enkel een domein registreren en vervolgens bij mijn bestaande host laten hosten. Zoals je bij godaddy een .com domein kan aanvragen voor 7$ wil ik ook een NL domein aanvragen.
Ondertussen wordt ik doodgegooid met nameservers, DNS (dat is toch een nameserver
), MX records, forwarding, IP adressen in de nameservers. Ik zie zo ongeveer door de bomen het bos niet meer, en ik zou graag willen weten wat ik nou precies verandert wil hebben en waar. Wil ik de DNS van SIDN verandert hebben, wil ik de nameserver van mijn provider opgeven (net zoals ik dat doe bij een .com domein) of wil ik in de nameserver van de NL provider een ip adres van mijn host zetten.
Damn... ik krijg al hoofdpijn van mijn eigen stukje
Mocht iemand wel enig wijs kunnen uit dit alles dan hoor ik graag wat ik nou precies aangepast moet hebben en waar dat dan aangepast moet worden.
Graag zou ik daarom van jullie willen weten wat ik in internet taal nou precies wil hebben.
Ik wil dus enkel een domein registreren en vervolgens bij mijn bestaande host laten hosten. Zoals je bij godaddy een .com domein kan aanvragen voor 7$ wil ik ook een NL domein aanvragen.
Ondertussen wordt ik doodgegooid met nameservers, DNS (dat is toch een nameserver
Damn... ik krijg al hoofdpijn van mijn eigen stukje
Mocht iemand wel enig wijs kunnen uit dit alles dan hoor ik graag wat ik nou precies aangepast moet hebben en waar dat dan aangepast moet worden.