Meuktracker lay-out

Pagina: 1
Acties:

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hallo, op dit moment is het bij de meuktracker zo dat je eerst een indeling per categorie krijgt en daarna een lijstje met de laatste updates. Dit is voor mensen die dagelijks kijken of er iets nieuws is - zoals ik- zeer irritant.
Bij de oude Frontpage was het wel zoals ik het graag zie, nl. bovenaan een lijst met de laatste updates. Ben ik de enige die er zo over denkt? En zou er evt. ruimte zijn voor verandering?

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op de frontpage staat bovenaan de pic met daarin de meuktracker: Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/if/2/tab/meuktracker2.gif

Wijs die eens aan, en je zult versteld staan :P

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Robin Vreuls schreef op 30 January 2003 @ 17:37:
Op de frontpage staat bovenaan de pic met daarin de meuktracker: [afbeelding]

Wijs die eens aan, en je zult versteld staan :P
Naast dit buitengewoon goede antwoord(ik moet nog wat goedmaken, he, heb je ooit RobinVR genoemd |:( ), heb ik er ook nog eentje. In de tijd van de oude lay-out was het een rotzooitje en daar klaagden veel users over. Niets was netjes ondergeschikt. Nu is de lay-out verandert en aan die eisen voldaan en kom jij moet dit bericht. Volgens mij ben je de eerste en de laatste hoor, ik heb er wenig last van als 'always-looking-first-at-the-meuktracker-user' :+

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Damn, dit is wel heel dom. |:( Thx iig :)

Maarre prog-konijn, ik ben het ook wel met je eens dat het een zooitje was, ik wilde dan ook niet dat de categorieen afgeschaft werden, maar dat het lijstje met de nieuwste meuk bovenaan kwam te staan en daaronder de categorieen.