Ik heb sinds een week of 3 een ADSL aansluiting bij XS4ALL, via 't KPN netwerk.
Toen ik 't aanvroeg kon ik alleen 'lite' of 'basic' nemen.
Maar, toen de aansluiting eenmaal een feit was, kon ik opeens ook 'fast' krijgen.
Omdat ik de extra snelheid goed kan gebruiken (server) heb ik dus een upgrade aangevraagd. Dit was op 27 januari 2003 ('s avonds).
En nu het leuke, ik kijk net in mijn router, zie ik dat ik al op de nieuwe snelheid zit! Dus 1536 down en 256 up
. Ik heb wel eens andere verhalen gehoord, dat dit zelfs een week of 6 kan duren (ook XS4ALL zegt dit op hun website). Nou niet dus!
Dit wilde ik dus ff mededelen, als posief verhaal tussen de vele negatieve verhalen over de levertijden van KPN (mijn ADSL aansluiting opleveren duurde ook heel erg lang).
Trouwens, ik heb als username nog wel steeds [naam]@xs4all-basic-adsl. Dit moet toch [naam]@xs4all-fast-adsl worden? 't Werkt nog wel gewoon, en ik heb zoals gezegd dus ook de nieuwe snelheid.
Toen ik 't aanvroeg kon ik alleen 'lite' of 'basic' nemen.
Maar, toen de aansluiting eenmaal een feit was, kon ik opeens ook 'fast' krijgen.
Omdat ik de extra snelheid goed kan gebruiken (server) heb ik dus een upgrade aangevraagd. Dit was op 27 januari 2003 ('s avonds).
En nu het leuke, ik kijk net in mijn router, zie ik dat ik al op de nieuwe snelheid zit! Dus 1536 down en 256 up
Trouwens, ik heb als username nog wel steeds [naam]@xs4all-basic-adsl. Dit moet toch [naam]@xs4all-fast-adsl worden? 't Werkt nog wel gewoon, en ik heb zoals gezegd dus ook de nieuwe snelheid.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2003 17:31 ]