Pffff HP Officejet G85

Pagina: 1
Acties:

• Biedzjee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08-2025
Ik hang nu al een hele tijd aan de telefoon.... :X Ik probeer de mensen bij HP te bereiken zodat ik een CD met de nieuwste driver voor m'n HP Officejet G85 kan bestellen.... Het spul staat niet eens op hun website!!!! :( D'r staat een oude driver (v2.43) op hun website van plm twee jaar oud. De "nieuwste" driver, v2.50, van anderhalf jaar geleden is nergens te down'en.... Ik was met downloaden minder tijd kwijt geweest dan met bellen. :(

Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.

Verwijderd

Wel belachelijk dat die driver niet meer op hun site staat. Wat wil je verder met dit topic?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Euh wat dacht je van tijdens kantooruren bellen, dan zitten daar vast meer mensen.

• Biedzjee
Verwijderd schreef op 30 januari 2003 @ 18:02:
Wel belachelijk dat die driver niet meer op hun site staat. Wat wil je verder met dit topic?
Uhhh... Frustraties kwijt.... Hopen dat er iemand is die tips/trucks en/of de CD heeft :-)

• Biedzjee
Dank je. Probleem is dat dit de Windows XP drivers zijn. Ik heb de drivers voor Windows 2000 nodig :'(

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Biedzjee schreef op 31 januari 2003 @ 12:02:
[...]

Dank je. Probleem is dat dit de Windows XP drivers zijn. Ik heb de drivers voor Windows 2000 nodig :'(
Ik weet niet of het erg belangrijk is. Maar je kan de XP drivers misschien ook wel voor Win2K gebruiken... meestal zijn die drivers Win2K/WinXP compatible. Als je zeker van je zaak moet zijn kan je ze beter wel ff bellen maar ik zou gewoon deze proberen.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Pagina: 1