Ik heb een pc van een kennis bij mij thuis staan met de vraag of ik er WinXP op kan zetten. Lijkt me dus een eitje. Ik kom tijdens de installatie al niet verder, hij kapt gewoon en doet dan niets meer, dit gebeurd net voordat je het menu ziet waar je kunt kiezen voor repair of een nieuwe installatie. Dus repair mode kom ik al niet in. Ik heb van alles geprobeerd en kom er niet uit.
Ik heb daarna die hd eruit gehaald en in mijn pc gezet en daar de installatie gedaan, dat ging goed. Toen ik die hd weer in die andere pc gezet heb kreeg ik tijdens het booten steeds de volgende bluescreen error:
-------------------
A problem has been detected and Windows has been shut down to prevent damage to your computer.
(blablabla)
Technical information:
STOP: 0x0000007B (0xF9E49640, 0x00000034, 0x00000000, 0x00000000)
----------------------
Heeft toevallig iemand ooit hetzelfde probleem gehad, of weet iemand een oplossing.
Ik heb daarna die hd eruit gehaald en in mijn pc gezet en daar de installatie gedaan, dat ging goed. Toen ik die hd weer in die andere pc gezet heb kreeg ik tijdens het booten steeds de volgende bluescreen error:
-------------------
A problem has been detected and Windows has been shut down to prevent damage to your computer.
(blablabla)
Technical information:
STOP: 0x0000007B (0xF9E49640, 0x00000034, 0x00000000, 0x00000000)
----------------------
Heeft toevallig iemand ooit hetzelfde probleem gehad, of weet iemand een oplossing.