ik heb 3 .mdb bestanden. eentje bevat gewoon een database met data welke door de andere twee worden gebruikt. Ook de andere 2 bestanden bevatten databases, maar zijn ook applicaties.
2 bestanden kan ik wel converteren zonder een probleem. Maar 1 bestand geeft een foutmelding, nl:
Die verwijzing naar dat pad begrijp ik niet, omdat dat pad nooit op mijn pc heeft gestaan. Het bestand wat hij trouwens zoekt is de andere applicatie.
wanneer ik het pad aanmaak en dan weer probeer te converteren krijg ik de melding:
2 bestanden kan ik wel converteren zonder een probleem. Maar 1 bestand geeft een foutmelding, nl:
Het is dus oorspronkelijk gemaakt in access 97, ik heb access 2002 en die heeft 'm toen geconverteerd naar een access 2000 database.'c:\<hier staat het pad van het bestand>.mdb' is not a valid path. Make sure that the path name is spelled correctly and that you are connected to the server on which the files resides.
Die verwijzing naar dat pad begrijp ik niet, omdat dat pad nooit op mijn pc heeft gestaan. Het bestand wat hij trouwens zoekt is de andere applicatie.
wanneer ik het pad aanmaak en dan weer probeer te converteren krijg ik de melding:
iemand een idee?The Microsoft Jet Database engine could not find the object 'Prof_ff_Device_Templates'. Make sure the object exists and that you spell its name and the path name correctly
edit:
Nou, ik heb nu de table verwijderd waar hij om vroeg en toen converteerde hij wel. Het was een Linked Table. Ik snap alleen nog steeds neit waarom hij naar dat ene specifieke pad vroeg (wat vast op de vorige pc een pad was), want ik vond nergens een plaats waar hij opgeslagen stond.
Ik hoop niet dat ik nog rare dingen tegenkom na de conversie...
Nou, ik heb nu de table verwijderd waar hij om vroeg en toen converteerde hij wel. Het was een Linked Table. Ik snap alleen nog steeds neit waarom hij naar dat ene specifieke pad vroeg (wat vast op de vorige pc een pad was), want ik vond nergens een plaats waar hij opgeslagen stond.
Ik hoop niet dat ik nog rare dingen tegenkom na de conversie...
[ Voor 24% gewijzigd door Boy op 30-01-2003 16:47 . Reden: beetje opgelost ]
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl