Verkeerde plaatsing banner

Pagina: 1
Acties:

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-02 20:00
Hallo,

ik zit nu tijdenlijk achter een andere computer en zie in opera (versie 6.01) dat de banner op de frontpage over het linker menu valt. Op mijn eigen computer (mozilla) valt deze netjes rechts in het lege vlak. Ik heb hier een screenshot @ 70% geplaatst

/me ik kon niet zo snel een topic vinden waardat deze opmerking al eerder geplaatst is maar anders beschouw hem als niet geplaatst, het lijkt me dat dit al eerder mensen moeten opgevallen zijn nl.

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Problemen met Opera zijn bekend. Stel sowieso Opera zo in dat javacsript hem herkent als Opera want anders gebruikt hij bijv de gevalideerde JS/HTML voor Mozilla die voor Opera niet werkt.

Overigens is het het handig als je Opera versie vermeld, dat zorgt voor snellere afhandeling van de bug.

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-02 20:00
prog-konijn schreef op 30 januari 2003 @ 16:17:
Problemen met Opera zijn bekend. Stel sowieso Opera zo in dat javacsript hem herkent als Opera want anders gebruikt hij bijv de gevalideerde JS/HTML voor Mozilla die voor Opera niet werkt.
Dat heb ik dus gedaan.
Overigens is het het handig als je Opera versie vermeld, dat zorgt voor snellere afhandeling van de bug.
8)7

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

6.01 is ook wel erg oud. Probeer eens up te graden naar 6.05 of 7.00 :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• hesselim
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-08-2024

hesselim

it wasn't me

Het lijkt erop dat het alleen voorkomt bij de dutchtone banner en niet bij andere.

zie http://members.home.nl/hesselim/irritante-reclame.jpg

Ook bij de nieuwste opera :'(

System Specs

• Alex
  • Laatst online: 28-02 19:26
Probleem zit in Opera, ik heb het ook als in Opera gebruik maar niet als ik IE of Mozilla(->Phoenix) gebruik. Ik d8 dat Femme niet deed ana support vor Opera but correct me if I'm wrong...

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• pietje63
  • Laatst online: 12-03 09:08

pietje63

RTFM

prog-konijn schreef op 02 February 2003 @ 22:48:
Probleem zit in Opera, ik heb het ook als in Opera gebruik maar niet als ik IE of Mozilla(->Phoenix) gebruik. Ik d8 dat Femme niet deed ana support vor Opera but correct me if I'm wrong...
nee, Femme heeft iets tegen opera en boycot het 8)7

misschien houdt opera zich niet aan standaarden? tja, tweakers doet vast zijn/haar best wel... en die banner van Dutchtone is gewoon })

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Pagina: 1