*ding* Einde bericht *dong*
Verwijderd
Ik zou als ik jou was wel je naam even reggen 
meen namelijk dat de Tnet naam voorgaat bij doublures maar dat mag Femme bevestigen
meen namelijk dat de Tnet naam voorgaat bij doublures maar dat mag Femme bevestigen
Ik heb geen t.net account, maar ik weet wel dat daar al een Glitch geregged staat. Na de merge loop ik dus grote kans om mijn nick kwijt te raken?Verwijderd schreef op 30 januari 2003 @ 16:12:
Hmm, dat haalde ik niet uit de faq... Daar werd wel wat gemeld over reg-datum... Maar dat is hier niet van toepassingVerwijderd schreef op 30 januari 2003 @ 16:12:
Verwijderd schreef op 30 januari 2003 @ 16:12:
nee, de langst geregistreerde/meest gebruikte gaat voor natuurlijk. En je mag ook nog eens zelf aangeven welke van de twee je voor wil laten gaan.
Als je geen tnet acount hebt, dan krijg je dus in de toekoms gewoon jouw eigen acount en die is dan voor beide....
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik heb voor de zekerheid ItSnows advies maar opgevolgd... Krijg ik iig geen probs.JvS schreef op 30 januari 2003 @ 16:29:
[...]
nee, de langst geregistreerde/meest gebruikte gaat voor natuurlijk. En je mag ook nog eens zelf aangeven welke van de twee je voor wil laten gaan.
Als je geen tnet acount hebt, dan krijg je dus in de toekoms gewoon jouw eigen acount en die is dan voor beide....
Het is dus opgelost!
THNX
Hij kan dus dicht, imho.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()