Toon posts:

Poortmapping (warcraft 3): Wie helpt me even?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier ff op me server te typen... het zit namelijk zo:

Ik heb een Windows 2k servertje staan om m'n Mxstream te delen. Ik gebruik de ingebouwde ICS functie hiervan.
Verder heb ik hier ook nog ZoneAlarm draaien.

Ik wil dus nu bij Warcraft 3 games kunnen hosten. Als ik bij de instellingen kijk staat daar:
Gameport (UDP): 6112

Ik heb dus begrepen dat die poort door ICS geblokkeerd wordt en wil hem dus open zetten. Ik heb het volgende gedaan: Eigenschappen van Mxstream verbinding, Tabblad "Delen", dan op "Instellingen" en dan "Toevoegen".

Naam van toepassing: Warcraft 3
Poortnummer van externe server: ?? (heb voor de gein maar 1 ingevuld maar dat zal wel niet goed zijn.)
TCP: niks
UPD: 6112

Is dit zo goed ingevuld? Dan het volgende:
Hoe configureer ik ZoneAlarm (de gratis versie) zo dat hij ook poort 6112 openzet? Ik kan het namelijk gewoon niet vinden. Ik heb nu bij Securitey settings Local en Internet allebei op "medium" staan. Ik wil gewoon even zeker weten dat zo alles goed staat want het is nogal een gedoe om hier een beeldscherm op aan te sluiten :-)
Alvast bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand????

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-08 16:52

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Ze je je topic niet voor 24 uur willen kicken?
Je topic word vanzelf beantwoord.

Poortnummer van externe server: ?? (heb voor de gein maar 1 ingevuld maar dat zal wel niet goed zijn.)
Zoek eerst eens op welke poorten je allemaal nodig hebt.
En ga dan pas verder, heb het idee dat je niet welke poorten je allemaal nodig hebt.

[ Voor 41% gewijzigd door Vae Victis op 30-01-2003 20:24 ]