Wat is mijn recht als mijn hostingprovider slecht presteert?

Pagina: 1
Acties:

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-08 18:13

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Ik host nu enige tijd een domein, en de server is telkens weer down (enkele keren in de week, waar het 20 minuten tot 3 uur kan duren). Eindelijk na een paar maanden zijn ze er achter dat de server vervangen moest worden. En dat hebben ze vannacht gedaan, maar toen is het overzetten van de mySQLdbase weer niet goed gegaan en heb ik als cadeau een mooie backup van 2/3 dagen geleden gekregen. Ik begin het een beetje zat te worden, en het liefst zou ik naar een andere provider gaan. Maar ik heb gekozen om een jaar bij die mafketels te zitten. Wat is nu m'n recht in deze situatie? Kan ik een deel van het geld terugvragen of zelfs daarnaast m'n geld voor de komende maanden tot het contract afloopt terugkrijgen en verhuizen naar een andere hostingprovider?

Sorry trouwens als het een redux is, kon 'm niet vinden in de search.

In ieder geval alvast bedankt!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:05

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move PNS > IT

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

aangetekende brief sturen, waarin je ze in gebreke stelt en met artikelen van Burgelijk Wetboek. Reden : Wanprestatie. ik heb er 1 voor je liggen, maar dan voor onze ISP.

email even als je wilt hebben.

Verwijderd

Is het een duur pakket en hoeveel maanden heb je nog tegoed? Als het uiteindelijk nog om een klein bedrag gaat, zou ik gewoon zo spoedig mogelijk verhuizen en het erbij laten zitten. Gaat het toch om een aanzienlijk hoog bedrag, zou ik alsnog verhuizen en het geld proberen terug te krijgen. Dat laatste is niet zo simpel als ze niet mee willen werken, je moet het dan echt tot een procedure laten komen met alle papierwerk en kosten van dien.

Mooi design trouwens die site van je...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2003 16:30 ]