[LAN] LANStrike 2003 Part One

Pagina: 1
Acties:

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:20
Het is weer zover! Op 11, 12 en 13 april zal Lanstrike 2003 Part one worden georganiseerd. Deze lan vindt plaats in Schijndel, een klein dorpje in Noord-Brabant vlakbij Den Bosch.

Even een paar pics met wat uitleg eronder :)

Afbeeldingslocatie: http://www.lanstrike.nl/Fotos/lans2002/images/Mag00021.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.lanstrike.nl/Fotos/lans2002/images/DSC00002.jpg
Dit is de switch die we gebruiken, een zenith met 138 poorten op 100mbps. Dit is meer dan voldoende om goed te kunnen gamen. De I-mac die erop staat is er puur om het netwerk verkeer een beetje te monitoren.Dit is een overzicht foto van Lanstrike 2002, zoals je ziet was er toen een beamer die ook nu weer beschikbaar zal zijn. En waar ook een film op gekeken kan worden.

Verdere informatie:

Om deel te nemen aan de lanparty moet je 20 euro betalen. Hiervoor krijg je dan:

1. 3 dagen toegang tot de lanparty, d0h 8)7
2. Onbijt en lunch op zaterdag en zondag
3. Een internetverbinding op je eigen plaats

Voor meer informatie en het inschrijven kun je op onze site kijken. En je kunt mij natuurlijk ook gewoon ff mailen.

Ik hoop toch zeker een paar mede-tweakers te kunnen zien op lanstrike :)

Dit topic is geopend met toestemming van IceStorm, dank daarvoor :)

[ Voor 5% gewijzigd door Freek op 31-01-2003 12:53 ]

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

De LANS rijzen de laatste tijd de pan uit man! :lol

Hoe zit het met de sanitaire voorzieningen?! Roken?! Eigen consumpties?! Boxen?!
Dat zijn voor NWG (= 35 man!) DE selectiecriteria of ze naar een LAN komen ja dan nee....

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:20
RaDKiLL schreef op 30 januari 2003 @ 15:58:
De LANS rijzen de laatste tijd de pan uit man! :lol

Hoe zit het met de sanitaire voorzieningen?! Roken?! Eigen consumpties?! Boxen?!
Dat zijn voor NWG (= 35 man!) DE selectiecriteria of ze naar een LAN komen ja dan nee....
Er is een slaapzaal, er zijn toiletten en wastafels. Er mag in de zaal zelf gerookt worden zolang anderen er geen last van hebben. Eigen consupmties zijn toegestaan. BOXEN NIET, alleen om de hoofdtelefoon mee af te regelen :)

• DaMinD
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-12-2025

DaMinD

Leeg

Wordt echt super vet!
Vorige keer was het ook al super gaaf!

Nu hebben we een volledig 100MBits netwerk (onze 3Com spulletjes :9 )
Snellere servers !

Er is ook een beamer voor bijvoorbeeld films en live gaming.

ThaCow gaat proberen om compo's te houden.

Op de site hebben we nu ook een lijst met de al ingeschreven gasten. Deze lijst wordt om de zoveel tijd geupdate.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:29

Jaymz

Keep on moving !

Titelfix op verzoek :)