[WinXP] Lange starttijd

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Een kennis van mijn buurman (tsja het is niet anders) had een probleem met Windows XP HE. Het duurder heel erg lang na het aanklikken van de IE voordat het inbel schermpie kwam. Was ook het geval bij mijn buurman. Ik heb mijn buurman SP1 laten installeren en daar was het probleem opgesost.

Nu dacht hij slim te zijn en de CD mee te nemen naar zijn kennis die hetzelfde probleem had. Daar is het probleem nu ook opgelost, maar het duurt nu een minuut of 5 voordat überhaupt zijn PC helemaal is opgestart.

Iemand een idee waar ik zou moeten (laten) zoeken?

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Laat maar... ik ga verder in een ander topic dat s[tr]at traag op heet ipv s[ta]rt traag op ...:)

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Bootvis downloaden en kijken waar het probleem ligt... :)

* Han gokt dat de netwerkkaart de vertraging veroorzaakt.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
doemaarwat schreef op 30 januari 2003 @ 15:17:
Laat maar... ik ga verder in een ander topic dat s[tr]at traag op heet ipv s[ta]rt traag op ...:)

Wat bedoel je?

Ik weet iig dat dit topic dicht gaat. Er is heel veel info te vinden over het traag opstarten van XP. Het lijkt er niet op dat je gezocht hebt. Daarom gaat dit topic dicht.
Zie Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) over hoe je een topic moet starten.

Dit topic is gesloten.