Toon posts:

Help m'n scherm doet raar!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Al dagen gaat af en toe m'n scherm (beeld)heel FF smaller .. en dan weer terug.

En net ineens hoor ik KZZZT, en het beeld is helemaal verneukt, en daarna weer terug. En nu ruik in een echte brandlucht, maar het beeld is er nog.

Ehh, help? Openschroeven?

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:16
Eeehm lijkt op kortsluiting.. Heeft m'n tv ooit ook gehad :(

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 12:57
zou maar niet zomaar je monitor gaan openschroeven...je kan daar flinke schokken van krijgen als je het verkeerde onderdeeltje aanraakt ..(ook als de stroom er al af is ) .Ik heb dit zelfde gehad met mijn ctx-monitor...deze bleek dus stroom te lekken en dat schijnt niet zo makkelijk te repareren te zijn...

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Verwijderd

Hehe..ik weet wat je bedoelt, mijn schakelaar van me monitor doet het al niet eens meer (5% kans dat die aanblijft) en bij het opstarten blijft 'ie soms ook gewoon uit, na resetten gaat die dan weer aan.

Ik moet dus nodig een nieuwe monitor, maar heb geen 600 piek (moet er wel op vooruit gaan natuurlijk. Deze kan alleen 1024 mitz 60Hz :r)

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:42
Je monitor staat op instorten. Repareren is het enige wat je kan doen. Kan je het niet zelf, zoek dan iemand die het wel kan :)

Je kan ook door blijven gaan, maar dan zal ie het wel gaan begeven...

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD