Verwijderd

Topicstarter
ik kan teksten die 180 graden gedraaid zijn zo goed als even snel lezen als normale teksten, het valt me op dat bijna niemand dit verder kan...?!?!?!

waar kan dit mee te maken hebben?

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 05:08 schreef aragorn het volgende:
waar kan dit mee te maken hebben?[/quote]Met het feit dat jij gewoon ontzettend veel geoefend hebt...

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:12

Elvhenk

Madam Mikmak

Ik kan wel op de kop lezen, maar zeker niet zo snel als gewoon. Dat kan je vast aanleren, maar dat vind ik te veel moeite.

Verwijderd

waarschijnlijk ben je afgetraind door het vele spieken op school vroeger

• faraway
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-01 12:06

faraway

Dank U...

Uit een oude biologieles op de middelbare school herinner ik me nog dat als je een bril zou dragen met lensen die het beeld rechtop op het netvlies projecteren (standaard is dit namelijk op z'n kop), je na verloop van tijd toch weer gewoon rechtop ziet. Je hersenen zijn daar dus flexibel in, misschien ben jij wel heel erg flexibel ;).

• The Jester
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11-2024

The Jester

The fool escaped from paradise

Ik vind het niet zo bijzonder hoor. Neem nou de Joden: die lezen zonder problemen allemaal van rechts naar links!

As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 10:30 schreef LoekieLeeuw het volgende:
Met het feit dat jij gewoon ontzettend veel geoefend hebt...[/quote]heb nooit geoefend...

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 15:01
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 05:08 schreef aragorn het volgende:
ik kan teksten die 180 graden gedraaid zijn zo goed als even snel lezen als normale teksten, het valt me op dat bijna niemand dit verder kan...?!?!?!

waar kan dit mee te maken hebben?[/quote]dunno. ik kan het ook gewoon even snel als normaal. ik ben er eerlijk gezegd nog verbaasd over dat er mensen zijn die dit niet kunnen? (dis geen ego, ik ben echt verbaasd.)

Verwijderd

het is toch ook niet vreemd dat er mensen zijn die goed in wiskunde zijn en sommigen er de ballen van snappen?? of dat je linkshandigen en rechtshandigen hebt?? of dat er mensen zijn die hun oren kunnen bewegen?? niet iedereen heeft de zelfde gaven (wat je een gave kunt noemen... :?)

Verwijderd

Ik kan ook wel redelijk snel op de kop lezen, maar met een monitor gaat dat nogal iritant (sinds het proberen van deze proef zijn er al 2 kapot gevallen op de grond). Maar even snel lukt me niet.

• jan-marten
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-01 17:07
[flauw]
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

kan ik ook wel op'e kop lezen :)
[/flauw]

Als baby zie je de hele wereld op z'n kop (weet er helaas niest meer van :( ) na 3 weken (of maanden?) past de mens zich hierop aan. Jij blijkbaar net wat te weinig...

Verwijderd

Topicstarter
Jan Marten lol :)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 18:15 schreef ik_zei_de_gek het volgende:
het is toch ook niet vreemd dat er mensen zijn die goed in wiskunde zijn en sommigen er de ballen van snappen?? of dat je linkshandigen en rechtshandigen hebt?? of dat er mensen zijn die hun oren kunnen bewegen?? niet iedereen heeft de zelfde gaven (wat je een gave kunt noemen... :?)[/quote]ja maar niemand die ik ken kan het! heb het bij tientallen mensen gecheckt...

enne ik noem het geen gave :( ben geen ego hoor! :)

• mth
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02-2025

mth

Als ik op een deur door de sticker heen (in spiegelbeeld dus) "duwen" zie staan, dan probeer ik 'm automatisch open te duwen... :)
(auditorium TUE, voor mensen die daar bekend zijn)

Ik kan redelijk goed op z'n kop lezen, maar wel minder snel dan rechtop. Op z'n kop schrijven kan trouwens ook, maar dat kost wat oefening.

"This is the noise that keeps me awake."

Verwijderd

Op woensdag 15 november 2000 15:00 schreef aragorn het volgende:[/b]
ja maar niemand die ik ken kan het! heb het bij tientallen mensen gecheckt...
hmmm ik kan het wel... zelfs in spiegelbeeld... :o
enne ik noem het geen gave :( ben geen ego hoor! :)
sorry... ik wou je niet beledigen :?

Verwijderd

De meeste teksten kan ik oko vrij snel op de kop lezen
Ik kan ook goed spiegelbeeld schrijven en lezen

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 november 2000 09:03 schreef ik_zei_de_gek het volgende:
sorry... ik wou je niet beledigen :?
haha neej hoor maar strax denkt iedereen dat ik dit topic heb geopend om stoer te doen (met dingen die helemaal niet stoer zijn omdat ik er helemaal geef flikker mee kan eigenlijk hehe :))

maareh ik ga ff testje doen hoe snel het op de kop gaat... momentjuh...

Verwijderd

Topicstarter
keej... hele achterflaptekst van "de heilige antonio" (boekenweekgeschenk van een tijdje geleden meen ik):

als ik het aantal woorden goed geteld heb: iets meer dan 200 woorden in 34 seconden (op de kop)
rechtop gelezen: 32 seconden

dwz dat ik elk woord hardop heb opgelezen

(ps ik heb hem eerst op de kop gelezen en daarna gewoon en de woorden geteld om te voorkomen dat ik de tekst al kende)

knnen jullie ook zoiets proberen? ben wel benieuwd...

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Ik kan het ook... Het is gewoon een kwestie van inbeelden...

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik las vroeger in groep 1 van de basisschool hardop mee met de lerares als ze een verhaaltje aan t voorlezen was, terwijl het boek dus voor mij op z'n kop stond..

Ach boeit me verder ook niet. Tis soms wel handig..:)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Topicstarter
zeker handig soms :)

enne dit wordt mijn laatste post voor een tijdje want ik moet ff wat leux bedenken voor de 1000e :)

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-01 10:58
uhm...genetische afwijking :?

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Pagina: 1