ik kan teksten die 180 graden gedraaid zijn zo goed als even snel lezen als normale teksten, het valt me op dat bijna niemand dit verder kan...?!?!?!
waar kan dit mee te maken hebben?
waar kan dit mee te maken hebben?
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...
Verwijderd
Verwijderd
"This is the noise that keeps me awake."
Verwijderd
hmmm ik kan het wel... zelfs in spiegelbeeld...Op woensdag 15 november 2000 15:00 schreef aragorn het volgende:[/b]
ja maar niemand die ik ken kan het! heb het bij tientallen mensen gecheckt...
sorry... ik wou je niet beledigenenne ik noem het geen gaveben geen ego hoor!
Verwijderd
haha neej hoor maar strax denkt iedereen dat ik dit topic heb geopend om stoer te doen (met dingen die helemaal niet stoer zijn omdat ik er helemaal geef flikker mee kan eigenlijk heheOp donderdag 16 november 2000 09:03 schreef ik_zei_de_gek het volgende:
sorry... ik wou je niet beledigen
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq