Voor een inlogsysteem hierzo maak ik gebruik van sessies. Voor het uitloggen van een gebruiker heb ik een "Log Out" knop gefixed. Allemaal helemaal OK.
Maar nu het probleem:
Als de gebruiker de site verlaat door naar een andere URL te gaan logt hij (of zij) zichzelf niet uit. Bij het opnieuw aanroepen van de site is de gebruiker dus gelijk ingelogd en kan verder gaan met waar ie mee bezig was.
En dat wik ik niet!!! Ik wil dat een gebruiker dan opnieuw moet inloggen.
Aangezien het m.i. niet goed mogelijk is om de sessie te killen als er een andere website wordt bezocht had ik het volgende systeem bedacht:
In de index.php wordt de referer gechecked. Als die niet van het domein hier komt wordt de bestaande sessie gekilled en moet de gebruiker inloggen. Gaat goed.
Echter nu werkt de refresh van de pgina niet meer
Terwijl die voordat ik het controleren van de referer toevoegde wel goed werkte.
Wie weet er een principe waarmee ik eea wel aan de praat ga krijgen?
Maar nu het probleem:
Als de gebruiker de site verlaat door naar een andere URL te gaan logt hij (of zij) zichzelf niet uit. Bij het opnieuw aanroepen van de site is de gebruiker dus gelijk ingelogd en kan verder gaan met waar ie mee bezig was.
En dat wik ik niet!!! Ik wil dat een gebruiker dan opnieuw moet inloggen.
Aangezien het m.i. niet goed mogelijk is om de sessie te killen als er een andere website wordt bezocht had ik het volgende systeem bedacht:
In de index.php wordt de referer gechecked. Als die niet van het domein hier komt wordt de bestaande sessie gekilled en moet de gebruiker inloggen. Gaat goed.
Echter nu werkt de refresh van de pgina niet meer
Wie weet er een principe waarmee ik eea wel aan de praat ga krijgen?