Toon posts:

[Dell Laptop] Cursor doet raar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Software is nix veranderd, dus ik gok op een Hardware probleem. Ik heb een laptop (Inspiron 4000) met dubbele controller (touchpad en keyboardclit), en sinds nu ongeveer gaat die muis ineens traag een random kant op bewegen. Ik hoef er niet bij te vertellen dat dit behoorlijk irritant is natuurlijk :) Drivers in shit zijn al vernieuwd, maar om de zoveel tijd gaat dat ding weer aan de wandel. Iemand een idee? :)

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Toevallig over je laptop gemorst :?
dat je electronica hebt beschadigd :)

Verwijderd

Topicstarter
Nee. En hij doet het zo om de tien minuten ofzo, gaat ie heel traag een willekeurige kant op, om evenlater een andere kant op te gaan. Superbizar :)

Verwijderd

heb ik ook is gehad met me dell cpx 650 gt

muis gaat eerst naar de zijkant en gaat daar na omhoog tot ie in de hoek is
ben er nooit achter gekomen wat t nou was

Verwijderd

Heb je al eens een virusscan gadaan ??
Mischien je touchding brak.

Verwijderd

heb ik ook gehad, bleek dat bij mij het kabeltje van de muis even eruit en er weerin gedaan moest worden..... niet erg moeilijk maar wel zorgen dat je je laptop weer inelkaar krijgt na het openmaken...

/me hield 4 schroeven over en een rammelende laptop 8)7

Je kan eventueel eerst even een externe muis aansluiten of er een virus oid op je laptop staat...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2003 14:21 ]

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-08 23:42

Sebastiaan

....

en als je nog garantie hebt kan je hem beter terug naar de winkel brengen, want de meeste winkels vinden het niet zo leuk als je je laptop open hebt geschroeft en hem later nog eens een keer moet laten repareren

Verwijderd

Hier heb ik ook last van gehad.

Een paar keer schoongemaakt, en het werkt weer als een zonnetje
Pagina: 1