[Redhat 7.3]Trust USB to fast ethernet

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-05 22:22
Ik heb gisteren de hele dag gezocht naar een driver maar ik vind niks. Ik vind enkel de source en dat bestaat uit 1 enkel bestand. Maar hoe moet ik precies die netwerkkaart installeren? Ik heb al op enkele sites iets gevonden maar het wou allemaal niet werken. Iemand hier ervaring mee?

Verwijderd

[rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml]
Als je wilt dat wij je helpen dan zul je toch meer info moeten geven. Dit is allemaal veel te vaag. Dus welke stappen heb je gezet, wat was het resultaat en wat zijn eventuele foutmeldingen. En over welk apparaat heb je het eigenlijk, want op de trust site zie ik een dergelijk product niet voorkomen ? Geef ook aan op welke site je die dirver hebt gevonden.

Verwijderd

hoe heet dat bestand? staat er info in dat bestand? is het usb2.0? (anders heeft fastethernet zeer weinig zin) Wat is de chipset? type?

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-05 22:22
compukid, dat over dat het weinig zin heeft is maar vaag, ik moest gewoon een lan verbinding hebben en ik heb dus usb 1.0. Linux heb ik geinstalleerd op mijn Toshiba laptop met celly @ 1 ghz, 128 mb ram, Trident Cyberblade XP ai1 Videokaart 16 mb onboard , geluidskaart van Ali. En ik heb gewoon iets met cmod gedaan. Ik ken zelf niet veel van linux maar het lijkt me sterk dat ik niks kan vinden over een usb netwerkkaart installeren.

Verwijderd

Ja en dan weten we van alles maar nog steeds niet welke netwerkkaart. En op de overige vragen in mijn vorige post blijf je ook in gebreke. Als je dan toch niet geholpen wil worden kan deze net zo goed op slot.

Dit topic is gesloten.