Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Maar ff on-topic: Volgens mij moet je dit zo op kunnen zoeken bij bv www.whatis.com
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
http://www.hardwarebook.net/connector/bus/usb.html
Volgende keer zelf googlen.
2. ik kon de juiste google termen niet vinden, kreeg te veel useless hits.
3. waar zijn jullie dan voor?
4. bedankt
5. crap, alleen 5 volt.. naja... is ook goed... beter als oververhitten...
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Je kan toch ook 12 Volt van de accu halenTijgert schreef op 30 januari 2003 @ 13:22:
1. fan is aparte vorm, te veel snij en kut eh.. cutwerk.
4. bedankt
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
1. luiwammesTijgert schreef op 30 January 2003 @ 13:22:
1. fan is aparte vorm, te veel snij en kut eh.. cutwerk.
4. bedankt
2. [google=USB connector pin layout] > bijvoorbeeld
3. om je te helpen met 1, want 2 hoor je zelf te kunnen verzinnen. Zeg nou zelf: de meeste searches waar "usb", "pin" en iets over voltages in staat leveren een bruikbaar resultaat op.
4. kom maar terug als *alles* werkt
5. zeg nou maar eens welke laptop je hebt, en post indien mogelijk een picje van de fan - want als je de voltages van een USB-connector niet zelfstandig kan vinden heb je wellicht ook ff hulp nodig bij het zoeken naar een vervangend modelletje fan. zie 3
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Dan koop je iets van een tulp stekker, dremel je een gat in de zijkant van de laptop, leid de 12 volt om, en voila.Tijgert schreef op 30 januari 2003 @ 13:34:
Ja dat zou kunnen maar ik wil het ook snel los kunnen koppelen.. snel er in en er uit als nodig... (hey, it's me baby!)
Snel erin er euit
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
1. Nou... heb niet veel zin om mijn laptop te gaan modden... ben al te druk bezig met main PC.
2. Ja, die termen kon ik even niet verzinnen.. layout.. slim slim..
3. ahum.. juist ja... zei ik dat ik er trots op was dat ik het niet alleen kon?
4. En tot die tijd wegblijven, ok...
5. Dell Latitude CPx650jGT ofzo... en nee, Dell helpt me niet.. geen bon en staat niet op mijn naam. Nee, geen pikkert, maar niet op mijn naam geregistreerd en dan helpen ze niet.
En begin nou niet daarover, ben al tijden bezig geweest met ze...
Dit topic is gesloten.
![]()