Toon posts:

Banners op tweakers ?

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn oom is systeem en nnetwerkbeheerder bij de KPN, en heb hem al gevraagd of ie een koe wilde installen, zijn baas die wilde het echter niet omdat het misschien problemen zou leveren of dergelijken... Ook wilde hij het niet omdat ze er nix aan hebben, jah leuk zo'n stats denk ie (ik zelf niet:-)

Maar nu las ik dat er voor het internet cafe een banner te regelen was, kan dit misschien bij de KPN ook worden gedaan...

(Het geld alleen voor de user comps bij de KPN want ik denk niet dat ze een koe op de Telefoon net server, Internet Servers willen hebben etc.)

Wel kan de E-Mail server worden geinfecteerd
das toch een grote comp die 24/7 aan is en alleen de auto mail af en toe versprijd...

En zo zijn er nog meer grotere servers daar waar wel een koe op kan, en ook natuurlijk de comps van alle werknemers (totaal +/- 1200)

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en kunnen vertellen wat voor en waar de banners komen dan zal hier nog wat leuks in zitten :-)

Verwijderd

Om even alle misverstanden uit de weg te helpen !!!!

Ik heb i.v.m. de banners GEEEEEEEN belofte gedaan in de richting van EasyEverything!
Het idee werd geopperd door andere Tweakers maar ik ben daar helemaal niet mee bezig geweest!
Mocht er iemand zijn die TOESTEMMING geeft om hier of daar een banner te plaatsen dan is dat alleen maar meegnomen. :)

B.v.d
bob

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:04
Ja..maar je weet toch dat tweakers geen grote vrienden zijn van die bloedzuigers van de KPN...er zijn grenzen.. :)

- NAC Breda -

• brikoe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-03-2022

brikoe

Volgens mij moeten we niet te opdringerig worden met de banners. Dat wekt agressie op bij andere mensen :(

Laat staan dat ze dan nog een koe willen plaatsen :)

Check this out: http://www.elmarvanloon.nl/

• Elissen
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-03 16:55
Hallo!! 1200 (!) PC's.
Vraag Femme eens (Lieve adjes?)

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Als Femme het nou eens zo maakt dat de banners alleen te zien zijn vanaf het KPN domein? Heeft-ie ook al eens gedaan voor die K*Tmoffen van M*g*x. Button alleen zichtbaar voor buitenlanders.

Verwijderd

Dacht je nou echt dat bij kpn geen koetjes draaien?? :) *grins* En kpn heeft echt wel meer dan 1200 pceetjes... Ik heb hier 16 PII 500-600 voor mij lopen ..en wij zijn maar een kleine afdeling. Iedereen hier heeft minstens 1 of meer pcees.. en kpn heeft +-35.000 mensen voor zich winnen.. Dus denk eens na als je in de ghost van de standard welkplekken een koetje kan zetten...Sweeettttt...

Verwijderd

Hummmmmmmmmmm,

Mo-Bees vindt het hartstikke leuk dat mensen in het groot denken, maar kom nou jongens(en meisjes).

De kans dat die grote jongens een koetje gaan draaien is nihil, de beste manier om DPC te helpen is bij alle vrienden/familie en pc's waar je bij kan een koe installeren.

dat schiet te minste op...........

Maar blijf komen met de ideëen wie weet zit er een keer een grote vis bij die we aan de haak kunnen slaan.

Mo-Bees voor team GRAASLAND.

Verwijderd

Je hebt gelijk Mo-bees :) Kpn zal dat nooit toelaten om overal koetjes te laten draaien... Ik heb het geluk dat van onze afdeling de systeembeheerder een toffe peer is. Maar dat zijn maar 16 pceetjes... ;)
Pagina: 1