[WinXP-Pro] Ctrl-Alt-Del (niet standaard probleem)

Pagina: 1
Acties:

• Cam
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-07 20:26
Hallo,

Ik zit sinds een inmiddels verwijderde Klez infectie zonder de Ctrl+Alt+Del knop. Heb al een search gedaan naar een oplossing maar geen werkte (Ctrl+Shift+Esc, rechterknop op dt en taskmanager etc etc) dus denk ik dat dit een probleem is dat door Klez is veroorzaakt. Na ctrl alt del of varianten ratelt 'ie alleen wat maar verder geen reactie. Het ook al in Windows en Sys32 directories gekeken maar Taskman.exe levert zelfde resultaat (ratelen).

Tevens start m'n device manager niet meer (leege window met zandlopertje, dus maar op close drukken met als gevolg "device manager-end program" -> end task knop).

Weet niet of dit verband houdt met ctrl alt del probleem.

Any suggestions?

Rob

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
Erg afgezaagd antwoord :X , maar:
Opnieuw installeren lijkt mij toch de meest plezierige optie. :)
Dan ben je iig goed van de resten van je infectie weg.

Verwijderd

Opnieuw installeren lijkt mij in dit geval inderdaad de enige oplossing. Geen repair, maar echt partitie weggooien, en een nieuwe aanmaken. Er is meer aan de hand dan alleen maar CTRL-ALT-DEL dat niet werkt. Wat er nu echt nog mis is, is moeilijk te zeggen.

Maar dat dat virus (en misschien nog wel andere virii ook trouwens) meer schade heeft aangericht dan je dacht is wel redelijk duidelijk.