Toon posts:

[ASP] Selectie Querie

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Help, mensen ik zit met het volgende probleem: Onderstaande selectiequery geeft geen resultaat en ook geen foutmelding. Verschillende sites geraadpleegd, helaas geen resultaat. Wellicht dat iemand die hier zijn licht over kan laten schijnen?

ASP.NET Visual Basic:
1
 SQL_query = "SELECT TCategory.Category_id, TCategory.Description, TCategory.Verwijder_bijdrage, TProduct.Product_code, TProduct.Product_name, TProduct.Aktiebegin, TProduct.Aktieeind, TProduct.Aktieprijs, TProduct.Offer, TProduct.Category_id, TProduct.Sort_index, TProdBrand.ProdBrand_Description, TProduct.Product_verkoopBTW, TProduct.Product_description, TProduct.Extrabegin, TProduct.Extraeind, TProduct.Extratekst, TProduct.Invoerdatum, TProduct.Product_picture FROM TCategory RIGHT JOIN (TProdBrand RIGHT JOIN TProduct ON TProdBrand.ProdBrand_id = TProduct.Product_brand_id) ON TProduct.Category_id = TCategory.Category_id WHERE TProduct.Aktiebegin<="& Datum &" AND TProduct.Aktieeind>="& Datum 

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2003 12:59 ]

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-08 10:39

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Dit is niet te lezen.. Verzorg een fatsoenlijke layout van de query. Daarnaast kunnen we er nogal weinig mee. Waneer er geen foutmelding is en niks wordt opgeleverd dan heb je waarschijnlijk een foutje in bv je where conditie gemaakt waardoor geen enkel record aan je criteria voldoet.

PW is nu eenmaal geen dumpplek waar je je source neergooit en waar het vervolgens voor je wordt opgelost.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:20
Hoi, welkom op GoT. ;)

Ik zie dat dit je eerste bericht is, en ik denk dat je best eerst eens nagaat voor wat dit forum staat. Die dingen kun je hier lezen:
Welkom in P&W (FAQ-28/11/2002)

Hoe je een goed topic begint, lees je hier:
Welkom in P&W -> Quickstart (update 2/10/2002)

Jouw topic is namelijk niet van die aard dat wij hier willen. We verwachten van jou enige basiskennis (ik zeg niet dat je die niet hebt), maar ook dat je zelf wat moeite doet om het probleem dat je hebt op te lossen. Programming & Webscripting is geen helpdesk.
Misschien moet je maar eens beginnen met het op het scherm tonen van uw sql-query, en kijken wat er eventueel fout kan zijn. Ik vermoed dat het met uw parameters zal te maken hebben. ;)

Het is dus belangrijk dat je eigenlijk zelf eerst eens uw code (query) debugt. Debuggen is gewoon een onderdeel van het programmeerproces.

Succes. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door whoami op 30-01-2003 13:01 ]

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.