Toon posts:

zelf knutselen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat raden jullie mij aan om mijn systeem zelf in elkaar te knutselen of om dit te laten doen. Ik wacht namelijk nog tot de HCC voor ik een tb900 msik7tpro2 spire en 300watt kast koop.

Ik kan mijn p3 wel zonder problemen in en uit elkaar schroeven alleen ik ben bang voor incompatible fouten.

Zit een socket-a proc btw op de cooler of op het mainboard, is het moeilijk om zoiets (zonder schade ;) ) te plaatsen?

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:20

Rashann

Zoek de hond...

een processor zit tussen het mobo en de koeler :) (Proc op mobo, koeler op proc) en moeilijk te plaatsen zijn ze niet, alleen niet te veel druk erop uitoefenen...

Als je alleen mobo + proc + koeler wilt kan de verkoper hem wel in elkaar zetten, bij meer zooi zou ik het zelf doen...

If nothing is written below, I was the last to reply...

Verwijderd

Topicstarter
Nee, de rest zet ik er zelf in want dat haal ik uit mijn oude comp, ik vraag het alleen voor proc+kast+cooler+mobo

Verwijderd

Topicstarter
Oh en nog iets zouden ze het in elkaar kunnen zetten bij hun standje op de HCC-dagen (uiteraard als ik alles bij een shop haal en dit ben ik wel van plan wegens garantie en incompatible onderdelen)

En ik blijf twijfelen tussen de msi-k7tpro2 of de abitkt7 (zonder raid) wie kan me ergens van overtuigen. Stabiliteit vind ik veruit het belangrijkste. Overclocken minder maar genoeg daarom kies ik tot nu toe voor de msi-k7tpro-2 ipv 1.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand voor de rest?
Ook niet over msi vs Abit