[sg] centraal tuning topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
[rml][ Auto] Foute Tuning, deel 3[/rml]

Naar aanleiding van dit topic in sg dacht ik dat het misschien een goed idee was om een centraal tuning topic te maken. Dit omdat er vaak ook gewoon mooi getunde auto's instaan en er gewoon veel wordt gediscussierd over tuning in het algemeen. :)

Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Zijn er zoveel andere tuning-topics dan? Zo nee, gaat het dan alleen om het woordje 'centraal' ? Want eerlijk gezegd is dat dan natuurlijk niet echt nodig, want min of meer zal het dan tóch wel als een soort centraal topic gezien worden.

Bovendien ben ik niet zo heel snel voor centrale 'grote' topics, vragen moeten in aparte topics gesteld kunnen worden als ze daarvoor geschikt zijn (als in: search gebruikt, niets gevonden, aparte vraag orwhatsoever).

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urf
  • Niet online
LuNaTiC schreef op 30 januari 2003 @ 13:23:
Zijn er zoveel andere tuning-topics dan? Zo nee, gaat het dan alleen om het woordje 'centraal' ? Want eerlijk gezegd is dat dan natuurlijk niet echt nodig, want min of meer zal het dan tóch wel als een soort centraal topic gezien worden.

Bovendien ben ik niet zo heel snel voor centrale 'grote' topics, vragen moeten in aparte topics gesteld kunnen worden als ze daarvoor geschikt zijn (als in: search gebruikt, niets gevonden, aparte vraag orwhatsoever).
Het gaat eigenlijk ook alleen om de benaming ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

mja in dat geval vind ik het eigenlijk helemaal niet zo nuttig, aangezien men vast wel weet wanneer er daar gepost moet worden, en wanneer een aparte vraag in een apart topic behandeld moet worden eerlijk gezegd ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Zoiets lijkt handig maar dat is het helemaal niet. Tunen is niet zomaar ff een overmaatste zuiger en een turbo monteren. Het tunen is echt merk/type specifiek, dat kan je niet zomaar op een hoop gooien. Maar ik snap je bedoel in wel gezien het aantal autotopics in de SG

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urf
  • Niet online
Chevy454 schreef op 30 januari 2003 @ 15:09:
Zoiets lijkt handig maar dat is het helemaal niet. Tunen is niet zomaar ff een overmaatste zuiger en een turbo monteren. Het tunen is echt merk/type specifiek, dat kan je niet zomaar op een hoop gooien. Maar ik snap je bedoel in wel gezien het aantal autotopics in de SG
Het aantal auto-topics in SG haalt mij niet uit hoor. Hoe meer hoe beter :9

Maar aangezien dat topic toch al een btje als centraal tuning topic gebruikt. Maarja, t was gewoon ff een gedachte die bij me op kwam en die ik ff wilde delen. Ik stoor me er verder niet aan ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Oke dan :) Dan stel ik voor om het zo te laten, want an sich wordt het toch wel officieus als centraal topic beschouwd. Dan kun je het wel officieel maken, maar a) dat heeft weinig meerwaarde, b) we willen juist zoveel mogelijk af van 'Grote' topics ;)

Maar iig bedankt voor het meedenken, input wordt altijd erg gewaardeerd uiteraard )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urf
  • Niet online
Graag gedaan :) Als ik weer een rare ingeving heb val ik jullie dr wel meer mee lastig :P
Pagina: 1