Hoi
ik heb deze ebrief verstuurd aan kees:
Wie kan mij vertellen of mijn vermoedens correct zijn?
en de reden waarom ik het in deze forum post is omdat ik niet kan posten in het klachten / lieve adjes forum (vreemd genoeg kan ik daar niet inloggen ?
)
(gelieve deze topic niet te verplaatsen)
misschien dat tnet crew mij even op de hoogte kan stellen
ik heb deze ebrief verstuurd aan kees:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| Hallo Kees Ik merkte sinds gister dat tweakers.net een ddos aanval heeft gehad. Maar ik heb nog steeds een flinke problemen om op tweakers.net en andere delen van het serverpark te komen (bv fokzine irc.tweakers.net en got) ik heb gekeken naar me provider en zij zeiden dat zij jullie met diverse verbindingen ook niet kunnen bereiken Nu kom ik dus tweakers.net binnen surfen met een nederlandse proxy. en dat gaat best moeizaam (ik zit zelf in azie ) en met non-nederlandse proxies lukt het ook niet om jullie te bereiken. heeft de serverpark misschien alle verbinden die vanuit het buiteland komen soms geblokkeerd? miischien krijg ik nog wel wat van je te horen ik hoop het graag groeten Kyle |
Wie kan mij vertellen of mijn vermoedens correct zijn?
en de reden waarom ik het in deze forum post is omdat ik niet kan posten in het klachten / lieve adjes forum (vreemd genoeg kan ik daar niet inloggen ?
(gelieve deze topic niet te verplaatsen)
misschien dat tnet crew mij even op de hoogte kan stellen