Hallo mensen,
Ik heb vandaag de kolder in mijn kop gehad en ben als een gek james bond nightfire gaan halen. k natuurlijk meteen installeren en direct ben ik het spel gaan spellen. tot mijn verbazing werkte alles heel goed behalve 1 niet al te onbelangrijk dingetje.... de grafische kwaliteit. de filmpjes waren allemaal wel goed behalvel het spel. daar kreeg ik dit...
zelf bij deze instellingen kreeg in nog van die rare beelden. (kheb natuurlijk meer dingen uitgeprobeerd waarbij nix hielp)
verder verdoet mijn systeem aan alle systeem eisen van het spel:
aanbevolen
1 Ghz
256 mb ram
1.4 Gb ruimte
grafische kaart 64 mb
directx 8.1
systeem
k heb 1.7 Ghz
512 mb ram
60 Gb schijf
nvida geforce 2 MX200 64 mb
directx 9.0
hebbie jullie misschien een id wat er aan scheelt? kunnen jullie mij helpen?
p.s. ik heb de nieuwste nvidia drivers voor xp gedownload en ik heb de search gebruikt maar kon er nix van het zelfde probleem vinden.
Ik heb vandaag de kolder in mijn kop gehad en ben als een gek james bond nightfire gaan halen. k natuurlijk meteen installeren en direct ben ik het spel gaan spellen. tot mijn verbazing werkte alles heel goed behalve 1 niet al te onbelangrijk dingetje.... de grafische kwaliteit. de filmpjes waren allemaal wel goed behalvel het spel. daar kreeg ik dit...
verder verdoet mijn systeem aan alle systeem eisen van het spel:
aanbevolen
1 Ghz
256 mb ram
1.4 Gb ruimte
grafische kaart 64 mb
directx 8.1
systeem
k heb 1.7 Ghz
512 mb ram
60 Gb schijf
nvida geforce 2 MX200 64 mb
directx 9.0
hebbie jullie misschien een id wat er aan scheelt? kunnen jullie mij helpen?
p.s. ik heb de nieuwste nvidia drivers voor xp gedownload en ik heb de search gebruikt maar kon er nix van het zelfde probleem vinden.