Toon posts:

nightfire probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb vandaag de kolder in mijn kop gehad en ben als een gek james bond nightfire gaan halen. k natuurlijk meteen installeren en direct ben ik het spel gaan spellen. tot mijn verbazing werkte alles heel goed behalve 1 niet al te onbelangrijk dingetje.... de grafische kwaliteit. de filmpjes waren allemaal wel goed behalvel het spel. daar kreeg ik dit... :(

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/groenenberg35/nightfire.JPG zelf bij deze instellingen kreeg in nog van die rare beelden. (kheb natuurlijk meer dingen uitgeprobeerd waarbij nix hielp)
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/groenenberg35/nightfire1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/groenenberg35/nightfire2.JPG

verder verdoet mijn systeem aan alle systeem eisen van het spel:

aanbevolen :?
1 Ghz
256 mb ram
1.4 Gb ruimte
grafische kaart 64 mb
directx 8.1

systeem :)
k heb 1.7 Ghz
512 mb ram
60 Gb schijf
nvida geforce 2 MX200 64 mb
directx 9.0

hebbie jullie misschien een id wat er aan scheelt? kunnen jullie mij helpen?

p.s. ik heb de nieuwste nvidia drivers voor xp gedownload en ik heb de search gebruikt maar kon er nix van het zelfde probleem vinden.

:'( :'( :'( :'( :'(

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-02 16:13

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Ik zie dat je de resolutie op 640x480 hebt staan.
Zet dat eens hoger. Of wil juist dat niet?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier toevallig dan deze resolutie geprint, maar ik alle resolutie standen al een keer geprobeerd. k kan kiezen uit 3 standen: 640x480, 800x600, 1024x768.
k heb ze allemaal al geprobeerd en blijf het zelfde probleem houden.

k heb ook de ververs standen hoger en lager gezet maar hielp ook allemaal niet.

meer mensen met een id?

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 16:33
misschien toch niet helemaal geschikt voor directx 9?

en die compatibiliteitsopties van xp werken ook niet?

I’m not like the OTTERS

Verwijderd

Topicstarter
das een goede da heb ik nog niet geprobeerd |:(. k denk alleen niet dat het werkt omdat het te maken heeft met grafische kwaliteit!

k heb ook de directx die op de cd stond erop/bij gezet maar maakte geen verschil.

k weet het niet zeker maar zou het misschien kunnen zijn dat miojn gforce 2 kaart niet compatible is?

Verwijderd

Topicstarter
k heb inmiddels de compatibiliteitsopties uit geprobeerd en ben weer tot het zelfde uitgekomen. Alleen bij windows 2000 doet ie wat, bij alle andere start hij niet eens op.

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:31
hmm
Ziet er uit als gare drivers of het zin artifacts , dus je koeling van je vid kaart is verrot.

Verwijderd

Probeer de drivers 23.11 eens. En werken alle andere spellen wel goed?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Galaxis schreef op 30 januari 2003 @ 19:18:
hmm
Ziet er uit als gare drivers of het zin artifacts , dus je koeling van je vid kaart is verrot.
Mwa, ik vind het meer lijken op gare z-buffering eigenlijk.

Ziet er meer uit als een driver probleem dan ruk koeling.

Verwijderd

Topicstarter
Probeer de drivers 23.11 eens. En werken alle andere spellen wel goed?
Alle andere spellen doen het wel.

Ik zal eens proberen om andere drivers te downloaden. Ik heb al een update gedaan van de xp drivers maar die kreeg ik niet geinstalleerd. moest eerst antivirus uitschakelen of verwijderen, daarna zou hij het pas doen. Ik heb dus geprobeerd om deze uit te schakelen maar dat ging niet dus heb ik hem verwijderd. daarna heb ik geprobeert die update te installeren maar ik kreeg het er nog niet op. ik weet niet hoe ik dit anders moet aanpakken
hmm
lijkt mij niet, fps is gewoon goed bij b.v. diablo II, nfs, nhl 2002. :*)

Verwijderd

hier kan ik kort over zijn:het ligt aan XP

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 12:21:
hier kan ik kort over zijn:het ligt aan XP
Ik denk dat je gelijk had.

Ik heb de computer geformateerd (niet alleen voor dit spel, was hard nodig ook!), en ik andere drivers gedownload (niet die van xp maar die van W2k). Nu werkt het wel. jippie :).

het is een hele klus om daar achter te komen zeg. maar het is gelukt.

thnx you people ;)
Pagina: 1