Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
terug gaan naar de winkel en even laten zien, misschien dat zij jou kunnen helpen.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ai ai ai, flashen van je phone is erg riskant! Meestal hebben dit soort apparaten wel een beveiliging tegen verkeerd flashen zodat je alsnog de goede firmware erop kunt zetten.
Je zou het via de winkel kunnen proberen, maar ik denk niet dat je aanspraak kunt maken op garantie, je hebt er zelf mee zitten kloten..
Je zou het via de winkel kunnen proberen, maar ik denk niet dat je aanspraak kunt maken op garantie, je hebt er zelf mee zitten kloten..
Eigen schuld. Sorry dat ik het zo hard zeg, maar dat is helaas wel zo.
Dat flashen is niet voor niets NIET de bedoeling. En tja, het kan dus wel eens mis gaan.
Valt niets meer aan te doen; die is kapot, en krijg je ook niet zomaar weer gerepareerd. En nee, 't valt ook niet onder de garantie...
Dat flashen is niet voor niets NIET de bedoeling. En tja, het kan dus wel eens mis gaan.
Valt niets meer aan te doen; die is kapot, en krijg je ook niet zomaar weer gerepareerd. En nee, 't valt ook niet onder de garantie...
Dit topic is gesloten.
![]()