win2003, ik neem aan dat je de Windows .net server Rc2 hiermee bedoelt ?
En welke adsl provider heb je ?
Welke modem ?
Op wat voor een manier maak je verbinding ?
etc etc.. Als je een topic opent, probeer ons dan van genoeg info te voorzien zodat we je ook kunnen helpen.
En welke adsl provider heb je ?
Welke modem ?
Op wat voor een manier maak je verbinding ?
etc etc.. Als je een topic opent, probeer ons dan van genoeg info te voorzien zodat we je ook kunnen helpen.
Ik heb inderdaad Rc2 van windows .Net ja
Als isp gebruik ik hccnet met een speedtouch 330 USB
Voor de rest heb ik niet veel info voor je.
Ik gebruik gewoon de standaard windows instellingen, dit heeft eerst ook gewerkt dus ik snap niet waarom nu niet meer.
Als isp gebruik ik hccnet met een speedtouch 330 USB
Voor de rest heb ik niet veel info voor je.
Ik gebruik gewoon de standaard windows instellingen, dit heeft eerst ook gewerkt dus ik snap niet waarom nu niet meer.
[ Voor 31% gewijzigd door Wolfboy op 30-01-2003 11:52 . Reden: toevoeging van informatie ]
Heb je de verbinding al verwijderd en opnieuw aangemaakt ?
Je moet er natuurlijk wel rekening meehouden dat het nog geen stable versie is van het OS.
Hoe bedoel je precies dat hij met flashget wel verbinding maakt ?
Dat is toch niet de windows dialer als ik goed heb ?
Je moet er natuurlijk wel rekening meehouden dat het nog geen stable versie is van het OS.
Hoe bedoel je precies dat hij met flashget wel verbinding maakt ?
Dat is toch niet de windows dialer als ik goed heb ?
Ik heb al een aantal keren geprobeerd om de verbinding te verwijderen en opnieuw aan te maken. Maar dat heeft gewoon geen effect.
Flashget heeft de mogelijkheid om in te bellen met een modem (ook adsl in het geval van usb) en flashget heeft een eigen inbelprogramma ingebouwd, waarmee ik wel gewoon kan inloggen.
Het is opzich niet zo een heel groot probleem maar het is wel vervelend.
Flashget heeft de mogelijkheid om in te bellen met een modem (ook adsl in het geval van usb) en flashget heeft een eigen inbelprogramma ingebouwd, waarmee ik wel gewoon kan inloggen.
Het is opzich niet zo een heel groot probleem maar het is wel vervelend.
Flashget/extra/opties/inbelopties/verbinding/instellingen verbinding/flashget zou nooit bellen.
Is allemaal zelf in te stellen hoor.
Is allemaal zelf in te stellen hoor.
Lees mijn topic eerst voor dat je reageert!!!!!
Het probleem is dat ik alleen nog via flashget kan verbinden, niet meer via windows.
Het probleem is dat ik alleen nog via flashget kan verbinden, niet meer via windows.
Sorry hoor, t is op 2 manieren op te vatten dus, maar zit er inbelverbinding vast van 1 of ander?Denkend richting Lop.com of in die geest.
Pagina: 1