Toon posts:

Systematische 999's tijdens online gamen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik speel veel online games (quake3 vooral) en tijdens het spelen heb ik om de 5 minuten ongeveer 5 seconden een lag. Het is elke keer om *4:55 en *9:55 etc.
Het lijkt of ik geflood wordt, ik kan niet bewegen ongeacht welk spel.

Ik heb de volgende dingen geprobeerd:

Ping monitor van chello (3 dagen en nachten bekijken ze je connectie).
Zij zagen het wel maar zij konden er helaas niets aan doen.

Geformateerd
Omdat het systematisch was dacht ik aan een software, maar nadat ik geformateerd heb is het nog steeds aanwezig.

zonealarm geinstalleerd
Bij Zonealarm moet je alle programma''s die connectie hebben met het internet toestemming geven om connectie te maken. Ik dacht op deze manier de (spy)-software te onderscheppen maar dit hielp ook niet.

Het is een zeer irritant probleempje. Voor de rest is mijn ping wel redelijk.

Ik vroeg me af of een van jullie misschien een idee had over wat het zou kunnen zijn / hoe ik het kan oplossen?

edit

http://members.chello.nl/n.verwer1/internet.JPG

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2003 19:50 ]

• ProgrammerX
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-02-2021
Welke informatie heb je van chello gekregen dan ? Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat zij met een trace ook kunnen zien waar het zit (anders moet je zelf eens tracen).

Heb je dit alleen bij servers in nederland, of gebeurt dit ook op buitenlandse servers (eventueel probleem met routing) ?

Hoe lang heb je dit al ?

Verwijderd

Loopt je e-mail programma of een of andere auto-update programma niet elke 5 minuten op je pc? Sluit eens alle (echt alle) onnodige programma's af en kijk eens of het dan nog zo is.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

virusscanner :P autoupdates etc

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Topicstarter
ProgrammerX schreef op 30 januari 2003 @ 10:31:
Welke informatie heb je van chello gekregen dan ? Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat zij met een trace ook kunnen zien waar het zit (anders moet je zelf eens tracen).

Heb je dit alleen bij servers in nederland, of gebeurt dit ook op buitenlandse servers (eventueel probleem met routing) ?

Hoe lang heb je dit al ?
Chello zei dat ze welk elke 5 minuten een kleine verhoging konden zien maar dat van geen invloed zou moeten zijn op de internetconnectie. Waar het vandaan zou kunnen komen wist de jongeman geen antwoord op: als een connectie goed is, is hij altijd goed zei hij.

Ik heb dit nu enkele maanden, het is begonnen zonder aanleiding. Omdat ik dacht dat misschien iets van spyware het was heb ik geformateerd, maar helaas..