Toon posts:

PlextorTroubles

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Was ik toch zo blij dat ik eindelijk een Plextor CD-ROM en een Plextor-writer in mijn computer gekregen heb (beide SCSI) en nu dit... (OS = W2K)
Als ik een CD-copy wil doen (Easy CD Creator 4) vindt hij wel mijn writer maar nooit mijn CD-ROM, nochtans werken beide perfect onder windows....
Ik heb gewoon niet de mogelijkheid om mijn SCSI-cdrom op source te krijgen, hij staat gewoon niet aangeduid... Iemand al gelijkaardige problemen gehad?

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
hij is wel installed?
en probeer es met iets anders dan easy cd verbrander, die suckt namelijk zwaar
gebruik Nero...

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

• vanwegen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-06 11:42

vanwegen

-:|:-

effe upgrade naar 4.1, en niet het servicepackie installeren van w2k (toen wastie bij mij weer weg nl)

En toen was m'n signature weg :(

Verwijderd

Sinds ik met nero burn heb ik nergens last meer van *D *D, :r Easy CD creator kon mijn plextor niet eens vinden!

Dus sluit ik mij aan bij mijn voorganger!

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Zoals voor alle brand-proggies geldt moet je natuurlijk wel een versie hebben die recent genoeg is om lezer en brander te herkennen.
Surf eens naar Adaptec voor een upgrade (of lees tenminste de lijsten met compatible devices eens na).
Overigens ben ik uitermate tevreden met Easy CD Creator, zowel thuis als op het werk (alleen voor het backuppen van installatie-CD's van UNIX-systemen gebruik ik CloneCD).

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Staan je terminators en SCSI id's goed?

de betaler vervuilt

Pagina: 1