• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zojuist mijn 8301 opgehaald, die 'dood' was. Na 3 weken hebben ze nieuwe software ingezet. Ik blij natuurlijk 8)
Wat blijkt?? Doet mijn trilmotertje het niet :( Er zit een warranty seal aan de binnenkant, dus als ik hem openschroef, dan vervalt de garantie denk ik... Zal ik hem terugbrengen en laten repareren? Met het risico dat ie weer een tijdje kwijt is, of zelf erin pielen?

edit:

Mijn contract loopt over een maand af, dus ga ik verlengen --> Nieuwe tel

[ Voor 16% gewijzigd door dog4life op 29-01-2003 18:41 ]

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:40

MaxxMark

HT is Tof!

Mijn nokia heeft ook kuren mbt de tril functie.
Bij mij is het op dit moment zo dat als hij in een oplader heeft gezeten dat de trilfunctie het niet meer doet. Haal ik vervolgens de baterij er helemaal uit. wacht heel even en doe hem er weer in terug (je tijd is dan wel foetsie) dan doet de trilfunctie het opeens weer.

Misschie is dit bij jou ook het geval? (de oorzaak is mij onbekend, de logica ook :) )

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

Verwijderd

volgens mij trilt je telefoon nooit als die aan de lader zit.

Verwijderd

klopt.. dat trilt ie nooit... hij zou dan wel eens van je bureau kunnen vallen. Als je lid ben van Club Nokia (gratis) krijg je gratis een leentoestel!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik had hem niet aan de lader, zover was ik al :)
Ik was er alleen nog niet op gebeld, toen trilde ie wel. Als ik melodietjes luister, dan trilt ie niet, en dat was bij de vorige software (de mijne dan), wel zo! Dus hij doet het gewoon!

En ik kreeg dus echt geen gratis leentoestel van Nokia he!!!! Ben ook lid :|

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Voor degenen die ook netmonitor op hun telefoon hebben. Heb er laatst eens naar gekeken en als je je lader verwijdert, blijft de status van FastChrg nog een seconde of 15 staan.. dus dan denkt ie nog dat je lader eraan zit en zal ie dus niet trillen...
Misschien stomme vraag, maar staan je profielen goed? :X :X

[ Voor 11% gewijzigd door insan1ty op 30-01-2003 15:21 ]

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-02 13:01

Copyman

Dode muis

Als ik op mijn 6510 beltonen beluister, trilt mijn telefoon ook niet. Dus het zo best kunnen zijn dat dit in de nieuwere versies van de software zit.

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:40
dog4life schreef op 30 januari 2003 @ 14:05:
Ik had hem niet aan de lader, zover was ik al :)
Ik was er alleen nog niet op gebeld, toen trilde ie wel. Als ik melodietjes luister, dan trilt ie niet, en dat was bij de vorige software (de mijne dan), wel zo! Dus hij doet het gewoon!

En ik kreeg dus echt geen gratis leentoestel van Nokia he!!!! Ben ook lid :|

Hij doet het dus wel. Alleen is er blijkbaar met de nieuwe firmware de optie verdwenen om hem te laten trillen bij het sfspelen van een beltone.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.