Het heeft iets langer geduurd dan gehoopt,maar hij is eindelijk klaar (op enkele details na)
Oude foto's :
foto1
foto2
foto3
foto4
foto5
Update :
Op deze fotos is de nog NIET volledig compleet (is een casemod dat wel ooit ?) Het raam moet nog verder afgewerkt worden,er komt nog een logo in het kleine venstertje en nog een groot logo aan zijkant.
Specs :
Case : Aopen HQ45 midi
Mobo : MSI K7T266 Pro R
Proc : Athlon xp 1500+
Mem : 256 MB Apacer
Gfx : Gainward GF4 ti4200 64MB
HD1 : 2x40GB Maxtor in Raid0 Windows 2000
HD2 : 120GB Maxtor Downloads
Soundcard : Creative Soundblaster live! 5.1
DVD : 16x DVD Artec
Cdr : 10x8x32 HP cdwriter

^^ Metallic groen en de zijkant is zwart glanzend.Spuitbussen van Motip gebruikt (Primer,verf,blanke lak).Bij de dvd en cdwriter moeten nog plaatjes opkomen,maar die waren mislukt wegens te vroeg omdraaien

^^ Ik heb 2 usb slots naar voren gehaald (die zwarte tape wordt vervangen door zwarte metalen plaatjes)

^^ Links = Blacklight , Onder = Blauw neonlicht

^^ Spijtig genoeg niet zichtbaar,maar het mooiste uit de kast : Al de pc-kaarten hebben vanboven een geel-fluorescerende laag + cpu-koeling + bolletjes op psu-kabel

^^ Nutteloze voedingskabels weggewerkt/vastgebonden en IDE-kabels geplooid

^^ De volledige kast,met spijtig genoeg een minder perfecte sprayjob.(is moeilijker dan het lijkt !) . De kleur is in het echt veel donkerder

^^ Met zijpaneel
Let ook even op de bodem van mijn kast : Wegens te weinig plaats heb ik een bracket uit een andere kast gehaald en op de bodem van mijn case geschroefd.Het gevolg was een te kleine kast met 5 ide-kabels en 0% airflow.Dit probleem heb ik weggewerkt door simpelweg alle ide-kabels van de slave-connector te ontdoen en te plooien.
Oude foto's :
foto1
foto2
foto3
foto4
foto5
Update :
Op deze fotos is de nog NIET volledig compleet (is een casemod dat wel ooit ?) Het raam moet nog verder afgewerkt worden,er komt nog een logo in het kleine venstertje en nog een groot logo aan zijkant.
Specs :
Case : Aopen HQ45 midi
Mobo : MSI K7T266 Pro R
Proc : Athlon xp 1500+
Mem : 256 MB Apacer
Gfx : Gainward GF4 ti4200 64MB
HD1 : 2x40GB Maxtor in Raid0 Windows 2000
HD2 : 120GB Maxtor Downloads
Soundcard : Creative Soundblaster live! 5.1
DVD : 16x DVD Artec
Cdr : 10x8x32 HP cdwriter
^^ Metallic groen en de zijkant is zwart glanzend.Spuitbussen van Motip gebruikt (Primer,verf,blanke lak).Bij de dvd en cdwriter moeten nog plaatjes opkomen,maar die waren mislukt wegens te vroeg omdraaien
^^ Ik heb 2 usb slots naar voren gehaald (die zwarte tape wordt vervangen door zwarte metalen plaatjes)
^^ Links = Blacklight , Onder = Blauw neonlicht
^^ Spijtig genoeg niet zichtbaar,maar het mooiste uit de kast : Al de pc-kaarten hebben vanboven een geel-fluorescerende laag + cpu-koeling + bolletjes op psu-kabel
^^ Nutteloze voedingskabels weggewerkt/vastgebonden en IDE-kabels geplooid
^^ De volledige kast,met spijtig genoeg een minder perfecte sprayjob.(is moeilijker dan het lijkt !) . De kleur is in het echt veel donkerder
^^ Met zijpaneel
Let ook even op de bodem van mijn kast : Wegens te weinig plaats heb ik een bracket uit een andere kast gehaald en op de bodem van mijn case geschroefd.Het gevolg was een te kleine kast met 5 ide-kabels en 0% airflow.Dit probleem heb ik weggewerkt door simpelweg alle ide-kabels van de slave-connector te ontdoen en te plooien.
[ Voor 97% gewijzigd door Exe-cuter op 08-09-2003 22:04 . Reden: update ]