herstarten

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:51
Ik ben vorig jaar al eens bezig geweest met het koetje (maar toen liep het niet lekker op m'n pc, dus gestopt).
Een paar dagen geleden ben ik weer begonnen maar ik geloof dat ik nog steeds m'n oude account gebruik; Ik krijg namelijk geen password oid toegestuurd.

Hoe kan ik zien of mijn blokjes wel bij de DPC komen?
Of is het misschien handiger om (dmv nieuw e-mailadres) een nieuwe account te beginnen?

Verwijderd

Je kunt ff 1 dag w8en en dan naar je stats kijken. ( ;))

• zetje01
Ik wacht al een paar dagen, krijg geen password en heb m'n stats al bekeken. Daar vond ik niks over DPC...

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Kan je je eigen stats wel zien op de stats page? Als dat wel kan, dan moet je gewoon even naar de teams gaan, dan naar yesterday's results en zoeken naar je naam die staat ter hoogte van het aantal geflushte blokjes. Hoeveel dat er waren kan je weer zien bij je personal stats.
Oke, ik heb even gekeken :) Je had gisteren 74 wu's en je staat daarmee op plek 791 van de daily dpc stats. http://stats.distributed.net/rc5-64/tmember.php3?pass=&team=10313&source=y&low=701&limit=100

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• zetje01
oeps...

• zetje01
foutje(s)

• zetje01
Ah, cool, bedankt Mobster.

Het is me inderdaad gelukt de DPC te joinen.(ik kreeg zelf 6 mails met me psw op één verzoek)
Maar ik moet zeggen dat het allemaal niet van duidelijkheid overloopt. Mja, het zal wel gewoon wennen zijn...
Yesterday is this participant's best day ever!
:)

Anyways, hoe zie ik in het vervolg het snelst op welke plaats ik in het DPC-team sta?
Is dat gewoon een questie van naar de DPC-team-stats te gaan en dan al die pagina's afzoeken tot ik m'n naam tegen kom, of is er een snellere manier?

Ah, mobster, je had het al uitgelegd, ik had te snel gelezen. Thanx.
Pagina: 1