Dit is natuurlijk (bijna) helemaal goed! "Eenvoud is kenmerk van het ware" zullen we maar zeggen
Een paar kanttekeningen (sommige eerder al gezegd):
• Raamrubber sluit niet helemaal aan. Misschien een stukje verschuiven, zodat de snede op een recht stuk zit? Ik weet niet of je nog een stuk over hebt, anders kun je nog een poging wagen. Als je de snede in een hoek wilt hebben, moet je het rubber
schuin afsnijden.
• Het consequent doorvoeren van de kleur blauw is helemaal top!

Die led in je NIC, maakt het af!
• Ik zie dat je twee kleine CCFL's hebt gebruikt voor de voorkant. Heeft dat een praktische reden of gewoon zomaar? Zelf zit ik eraan te denken om een grote in de voorkant van mijn Chieftec te zetten (heb de bigtower variant).
• Waar heb je die duimschroeven vandaan? Wil ik ook!

• Raampje zou ik persoonlijk iets groter hebben gemaakt, met name qua hoogte. Het zicht op je moederbord is nu een beetje beperkt IMO.
• Ik weet niet hoe jouw soldeerkunsten zijn, maar ik zou overwegen om stekkerverbindingen te maken voor je baybus. Kun je de zaken nog makkelijker vervangen.
• Jammer dat het meerendeel van je foto's bewogen is. Inderdaad misschien de macro-stand eens proberen.
/edit:
Dit bedoel ik met stekkerverbindingen. Een baybus die HlpDsK in elkaar gezet heeft:
[rml][ CM] Ik heeft ook een baybus [ pics] 8-)[/rml]
edit:
Stekkerverbindingen nader uitgelegd...
[
Voor 10% gewijzigd door
Wok op 30-01-2003 15:37
]