[zeik-mode]
Nofi, maar als iemand t niet weet gaat die iemand (like me) dus niet posten 'nee dat weet ik niet' want dan krijg je enorm veel topics met alleen maar 'nee dat weet ik niet' erin, das niet errug nuttig.
en nog ff een kwoot uit de faq:
Als je een topic hebt gestart, maar je krijgt niet snel genoeg antwoord, ga het topic dan niet omhoog schoppen. Dit kan ook tot gevolg hebben dat je topic gewoon wordt gesloten.
er zit nog geen 2 uur tussen je posts... dus je kickt wel snel
k d8 dat er een regel was dat je na 24 uur mocht kicken maar die vind ik niet (forumwide GoT faq is offline, of iig de link in de 'moderatie policy CME' werkt niet, xal even mailen daarover).
edit:
uit de
forum-faq
Wat we ook duidelijk niet op prijs stellen:
* EXCEPTIONEEL HOOFDLETTERGEBRUIK.
* Een probleem neerleggen in de verwachting dat je begrepen wordt, en dat je wel eventjes (binnen 10 minuten) een (kant en klare) oplossing hebt.
* Waar vind/koop/huur/whatever ik [iets] vragen. Tweakers.net Vraag en Aanbod, de pricewatch, De Gouden Gids en andere sites zijn daarvoor.
* Te veel smilies gebruiken (of de 'verkeerde').
*
Je probleem binnen 24 uur met een 'schopreactie' onder de aandacht brengen.
* Je probleem in meerdere subfora aan de orde brengen (crossposten / dubbelposten). Een thread is echt genoeg.
* Mensen erop wijzen dat er iets niet klopt aan de thread (searchvraag ed.) Zie ook: deze mededeling.
* Reacties die niets bijdragen aan een thread en/of die niet bijster constructief zijn.
edit2:
als ik dit zo lees mag deze post eigenlijk ook niet

maar om m nou te melden bij een modje vinnik ook zo overdreven, eigenlijk ... dus vandaar deze post

[/zeik-mode]
[
Voor 49% gewijzigd door
Punksmurf op 01-02-2003 17:13
]