Pioneer DVD-500M

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• koos.d
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:59
Ik heb een paar maanden terug een Pioneer DVD-500M DVD drive voor me PC gekocht. Hij deed het al vanaf het begin matig. :/ Ik heb begin deze week me PC geformateerd, en toen Windows XP erop nieuw opgezet. Ik heb Windows XP geinstalleerd vanaf de CD in de 500M, maar nu wil de 500M geen enkele CD lezen. :/ De 500M is goed aangesloten, drivers kon ik er niet voor vinden. Weet iemand een oplossing? BVD

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je boot met een dos floppy, en dan de cd drivers laadt, kan je dan nog wel iets lezen vanaf die DVD speler?

• koos.d
In dos doet de drive het prima, ik heb windows xp ervan af geinstalleerd. Ik heb er geen drivers bijgekregen, en op internet kon ik ze ook niet vinden.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

DeXToR_122 schreef op 29 januari 2003 @ 18:23:
In dos doet de drive het prima, ik heb windows xp ervan af geinstalleerd. Ik heb er geen drivers bijgekregen, en op internet kon ik ze ook niet vinden.
Pak dan even een windows 98 bootfloppy en start daar eens mee. dan heb je al cd drivers namelijk. En dan even kijken of je wel op die drive kan komen en er ook van kan lezen.

• koos.d
Ik heb het net gedaan, cd's worden gelezen zonder problemen in dos.

Verwijderd

Dextor, heb je al de dvd al aan de praat gekregen? Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem! Als je een oplossing hebt, zou ik deze graag horen.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

(jarig!)
Loop iig wel eerst de suggesties in de OM FAQ na B)
FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (09-02-2003)
Pagina: 1