Macconner! | speed 733@1007 :)
Verwijderd
Ik wed dat je geen verschil hoort tussen je decoupeer en je delta fannie.
Had je dus net zo goed je decoupeerzaaggie op je cpu-tje kunne plakken !
Woepie !!
Had je dus net zo goed je decoupeerzaaggie op je cpu-tje kunne plakken !
Woepie !!
Delta ding maakt de nodige herrie.. maar maakt wel de nodige dingen mogelijk....
en he.. wie wil er nou een decupeerzaag in de pc
Ik heb daarnaast nog een Dual CPU pctje staan op die nog koeler is dan deze CM.. zoals die kast is krijg ik deze denk ik nie.. maar wie nie schiet mist altijd
733@801, dat is bout Whoehie!
Tsjah ik ben verwend met 733@935 denk ik.
Euh 1Ghz ga je overigens niet halen... Ik heb 1006Mhz gedraaid met een 733-er, zodra je opnieuw opstart haalt de IDE controller op je CUSL2 je fat op de HD door de war. (Ik ben drie dagen bezig geweest om dat weer goed te krijgen)
Daarbij is 733@1006 -=> 182Mhz fsb, wat neerkomt op 45,5Mhz PCi, moet je wel een stel hele knappe kaarten hebben om dat te halen.
Dan beginnen we dus nog maar niet over het geheugen, al denk ik dat je dan wel redelijk spul in huis hebt. (Ik draai overigens met Micron 6ns-ers van 128MB/stuk)
Euh 1Ghz ga je overigens niet halen... Ik heb 1006Mhz gedraaid met een 733-er, zodra je opnieuw opstart haalt de IDE controller op je CUSL2 je fat op de HD door de war. (Ik ben drie dagen bezig geweest om dat weer goed te krijgen)
Daarbij is 733@1006 -=> 182Mhz fsb, wat neerkomt op 45,5Mhz PCi, moet je wel een stel hele knappe kaarten hebben om dat te halen.
Bericht hierboven
Die Delta van mij is aangesloten op een aparte "schakelbare 3-12V 1A voeding" en draait nu happy op 9V. 
Het geluid is enorm verminderd
en de koeling is hetzelfde gebleven. :):):)
Het geluid is enorm verminderd
PSN-id: Chrasher
Ben bezig met de cooling enzo, dus doe ut rustig aan.. voordeel van de CUSL2 is dat je PCI/AGP enzo appart van kan instellen ... Ik wil niet zeggen dat het NU byzonder is.. maar de 900Mhz moet ik zeker kunnen halen met LUCHT koeling!. 1 fan scheelt me nu al ruim 8 graden (te smane met een Alpha/Delta) en dan is de Air OutTake niet eens in werking.. intake moet nog beter worden, door holes in de Front ;-)
Pagina: 1