Toon posts:

muis flipt door

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zit je lekker ut2003 instagib te spelen, kom je iemand tegen, draait die muis alle kanten in, wat een kutmuis, ik heb een logitech mouseman optical wheel, zo'n blauwe met zo'n rare vorm. nou heb ik gehoord dat logitech dat heeft met windows xp. is daar niet iets voor of moet ik gewoon een andere muis omdat deze versleten is? (hij is alweer 2 jaar oud dus het kan)

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:23

Meneer aard

Porsche rulez!

heb je de goede drivers voor je muis :?

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Verwijderd

Topicstarter
helemaal geen, heb ik vroeger wel gehad maar ik vond met drivers nog erger spelen als zonder want als je op da wieltje drukt krijg je meteen een menu en ben je uit de game

• mc_Emperor
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 11:27
Ik heb dezelfde muis. Ik had een tijd terug ook van iets soortgelijks. Ik had ook vaak dat de cursor bewoog als als de muis stil lag. Ik heb hierna een andere muismat genomen, een stoffe in plaats van zo een gladde. Hierdoor was het al minder. Ik heb tegenwoordig een cordless mouseman optical (die bij de cordless desktop optical zit) en die is wel nauwkeuriger vindt ik, de techniek is wel beter geworden. Nou gebruik ik de oude muis weer omdat mijn toetsenbord kapot was en ik die opgestuurd heb. Nu gebruik ik dus onder XP de oude muis met de drivers van de cordless desktop optical. Dit werkt erg goed. Volgens mij springt hij ook minder.

Is inderdaad klote van die drivers dat je dat menu krijgt, is met mijn drivers niet meer.

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Ik heb een MX700. Nou flipt mijn muis niet zoals de topicstarter beschrijft, maar ik heb wel het probleem dat hierboven wordt beschreven. Als ik mijn muis loslaat (of ff niet beweeg) gaat ie soms heel heftig heen en weer. Maar niet over het hele beeld maar iets van 1 mm naar links en weer 1 mm naar rechts en ga zo maar door.
Toch misschien een muismat kopen :? :X 8)7

Ja doe maar.

• Cyb
  • Niet online

Cyb

Misschien heeft de muis moeite het oppervlakte te herkennen waarop je de muis hebt.

Het probleem klinkt als een lage snelheid (muis frames/sec) en niet als nauwkeurigheid (Dpi).
Wanneer je met een zeer lage sensitivity speelt kan je ook sneller last krijgen van een *trage* optical mouse. Microsoft heeft wat snellere muisen alleen wel lagere dpi. (de nieuwe logitech muizen heb ik niet meegerekend)

Verwijderd

Topicstarter
ik denk da ik morgen maar een mx700 ga kopen, maar wat voor muismat zou het beste zijn? ik zag net ergens een thermaltake xaser muismat :s, dat lijkt me wel iets, maar zijn die ook goed? want ik wil wel rlx kunnen instagibben :)

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Mousepads & stuff? daar is een heel topic over muismatten

Ja doe maar.

Verwijderd

heb een Speedpad gekocht bij Freezinghardware.nl, m'n MX300 gaat lekker vlot over dat plaatje.
deze nieuwe generatie kan tegen hele snelle bewegingen zonder dat de cursor blijft staan of gewoon de weg kwijt raakt.
heb met deze muis niet meer dat de cursor trilt.
Pagina: 1