wine en msoffice2000 (of is het een algemener probleem?)

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-05 21:00
Ik draai op dit moment debian woody stable en heb van testing wine gebruikt om te installeren. Deze heb ik laten verwijzen naar een win98 schijf waar net office 2000 op is geinstalleerd.

Onder windows draait het zonder problemen echter onder wine krijg ik gelijk meldingen dat er bepaalde onderdelen niet geinstalleerd zijn en of ik de installatieplek wil aanwijzen van office 2000 zodat het deze kan installeren. De browse functie lijkt niet te werken, want heel wine hangt gelijk. En simpel D:\office2000dir\ opgeven lijkt ook niet te werken.

Iemand een idee hoe dit op te lossen is? Openoffice of Koffice zijn voor mij geen alternatief aangezien ik die nog geen enkele keer zonder fouten word documenten heb zien openen (ja, als het simpel tekst is misschien nog).

3kwp pvoutput

• morpheus
Hmmm, win98 stond op de dschijf. En als ik er naar verwijs als c:\ dan wordt het wel gevonden. Echter lukt installatie dan niet, want windows zelf verwijst naar d:\ :D

Ander probleem wat ik net zag opdoemen. Het openen van een word document. Zodra ik file->open kies krijg ik de melding insufficient memory. Dat schiet ook niet op natuurlijk :)

3kwp pvoutput

• morpheus
Ok, ik moet dus gewoon beter naar de instellingen kijken :X

Daar kon ik aangeven dat het op de d-schijf stond en kon ik de hd's toekennen.

Problem solved en ik beschik over office 8)

En voortaan toch langer proberen te zoeken :{

3kwp pvoutput

Verwijderd

En je moet ook niet zo snel je topic omhoog kicken voortaan :P Lees daarvoor [rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml] eens door .
Maar mooi dat je het hebt kunnen oplossen. Succes.

Dit topic is gesloten.