Toon posts:

Teles en windows 98se

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb net de hele zooi hier opnieuw geinstalleerd, maar krijg de Teles kaart niet meer goed werkend. Capi driver gaat prima, maar krijg de modems niet meer toegevoegd. Nu meen ik me te herinneren dat er een geintje voor was om die weer terug te krijgen.
Wie kent dit probleem, en kan me hierbij helpen?

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
ik herken het probleem.. heb er 2 jaar geleden ook mee gezeten

het gaat erom, dat windows 98se die teles kaarten niet standaard wil pakken.. je hebt een aparte patch/update voor de drivers nodig (vraag me niet waar je die kan vinden... ik zou het niet meer weten...)
moet je maar ff de site voor checken denk ik (als die nog bestaat)
of kijk ff op www.winfiles.com/drivers of je daar de drivers kan vinden
ikzelf had die klote BRI 16.3 van de kpn :(

'k heb nu al sinds okt 98 kabel en dat bevalt (op de chello downtimes na) veel beter :)

• akakiwi
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-03 11:13

akakiwi

I believe in the ruling class.

Klopt.
van die site had ik ook de drivers gehaald, en daarna werkte het (uiteindelijk) goed.

| Life is a game (and games are fun) | homepage |

Verwijderd

AARGH!!!

TELES!!!!!!!

Dat is een pure hel wat installeren betreft. Heb je het wel eens geprobeerd met Windows 95? Ik heb het uiteindelijk geklaard door de drivers te downloaden vanaf de Teles site.

Rob

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 14:17

The-Force

Mashup MasterKing

Ik heb nooit problemen met dat ding ;)
Maruh Sakura is het een ISA of PCI kaart?

https://www.youtube.com/@MashupMasterKing

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
ropstop:dat vind ik erg knap, dat jij probs had om het ding onder win95 te installeren... heb ik _nooit_ problemen mee gehad... alleen onder w98(se) is het een zwaar problemen kindje omdat win98 de teles niet meer direct ondersteunt (microsoft vond het blijkbaar ook een baggerkaart ;) )

Verwijderd

Ik heb ook al heel wat problemen met Teles meegemaakt, totdat ik van een kennis een driver pakketje kreeg, die zowat alle teleskaarten onder alle OS probleemloos kan installeren

als je hem wilt wil ik em wel via icq versturen icq(13709335)
Pagina: 1