In onderstaand script heb ik getracht een soort van drop downmenu te maken. Het werkt een heel klein beetje. Maar er is een conflict waarschijnlijk tussen de setTimeout van beide functies. Ik heb een knopje 'link', en als ik daar met mijn mous over ga komt er een layer te voorschijn die zich van 0 tot 300px hoogte uitschuift. Bij de onmouseout wordt de laag weer ingeschoven. Ga ik de functie van onmouseout in voordat de layer volledig is uitgeschoven kan er een conflict ontstaan en gaat de layer staan fibreren.. en dat komt denk ik dus door het gebruik van setTimeout, maar hoe is dat te verhelpen???
En nog iets watie niet goed doet: als er bijvoorbeeld vijf regels in staan dan laatie gelijk de vijf regels zien en daarna pas schijft het menu zich vloeiend uit tot 300px hoogte. Hoe is dit te ondervangen? Moet ik het gewoon heel anders aanpakken om zo'n menu te maken? Iedere tip is welkom!
En nog iets watie niet goed doet: als er bijvoorbeeld vijf regels in staan dan laatie gelijk de vijf regels zien en daarna pas schijft het menu zich vloeiend uit tot 300px hoogte. Hoe is dit te ondervangen? Moet ik het gewoon heel anders aanpakken om zo'n menu te maken? Iedere tip is welkom!
code:
1
| hier stond oude code... |
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2003 23:16 ]