Ik heb sinds kort een 2de hands pc aangeschaft voor 50 eurotjes. Toen ik deze open trok zat er een gloed nieuwe Hercules 4000XT 64mb PCI kaart in. Deze wil ik gaan gebruiken in me eigen pc voor dual setup. Maar ik heb wel met deze kaart Win2k Server geinstaleerd en dit werkte goed. Tot dat ik deze kaart er uit had gehaald en een ATI rage 128 AGP er in had gezet. kaart werkt wel maar in het laad scherm van win2k server krijg ik opeens een vervormd beeld en slaat de pc vast. Ik heb voor dat ik die kaart er in had gedaan alle drivers van de vorige kaart verwijdert en dit meerdere keren herhaald
Later dacht ik aan vroeger toen die ATI rage 128 AGP in een andere pc zat waarop ik geen win2k kon instaleren omdat ie vast liep bij het initialeseren van beeld drivers ofzo. (tijdens installatie dus)
Dus nu mijn vraag. Kan het zijn dat deze kaart (de ATI rage 128 AGP dus) niet wordt ondersteund onder win2k???
En als ie wel wordt ondersteunt hoe krijg ik deze aan de praat?
Later dacht ik aan vroeger toen die ATI rage 128 AGP in een andere pc zat waarop ik geen win2k kon instaleren omdat ie vast liep bij het initialeseren van beeld drivers ofzo. (tijdens installatie dus)
Dus nu mijn vraag. Kan het zijn dat deze kaart (de ATI rage 128 AGP dus) niet wordt ondersteund onder win2k???
En als ie wel wordt ondersteunt hoe krijg ik deze aan de praat?