Toon posts:

[w2k] propeties in services

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem:

Als ik met de rechter-muisknop op een service klik en dan vervolgens met de linker-muisknop op properties druk zouden normaal gesproken de properties getoond moeten worden.

Het is nu zo dat er wel enige schijfactiviteit plaatsvindt, maar dat de properties niet getoond worden. Bij het afsluiten krijg ik vervolgens wel de volgende foutmelding en kan ik services alleen afsluiten door de taak de beëndigen:
code:
1
Close al property pages before closing Services

Dit terwijl ik dus geen enkele propery te zien krijg. Ik neem aan dat services.msi kapot is, maar weet iemand hoe ik dit kan oplossen :?

Verwijderd

Topicstarter
*kick* sorry geen extra informatie ;)

Verwijderd

Topicstarter
*kick* nog steeds niet :(

Verwijderd

Topicstarter
Oplossing: Ik heb in de registry editor een aantal services die ik, voordat het probleem optradt, had gedisabled en door het niet goed functioneren van de properties niet kon aanzetten, de startwaarde hiervan op 2 (automatic) ingesteld ipv 4 (disabled) :)

Verwijderd

Maar: krijg je nu die properties pages al te zien?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 11:24:
Maar: krijg je nu die properties pages al te zien?
Vreemd genoeg werken die nu ook weer. ;)

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-09 17:02

Jimbolino

troep.com

anders kun je ook altijd 3rd party sw gebruiken als Dameware die kan ook services stoppen en starten enz

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Verwijderd

Topicstarter
Jimbolino schreef op 05 February 2003 @ 13:41:
anders kun je ook altijd 3rd party sw gebruiken als Dameware die kan ook services stoppen en starten enz
Handig voor in de toekomst, Thx :D
Pagina: 1