Toon posts:

Grazend op vakantie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Stel dat je op vakantie wilt en je pctje gewoon wilt laten doorgrazen. (En dat wil je!) Dan moet je voor in mijn geval genoeg Packets ophalen voor +/- 2 a 3 weken.

Mijn pc doet zo'n 600 blokjes per dag. Zeg dat dat zo'n 200 Packets zijn. (Packets zijn niet allemaal 4 Wu's)
Dan heb ik voor 2 a 3 weken 2800 tot 4200 packets nodig.

Is er een manier om de 500 packet grens te omzeilen voor de buff-in. ?

Ik zat zelf te denken om 500 packets op te halen. Deze te renamen. Opnieuw fetchen enz.
Met b.v. de taakplanner zou je dan om de 3 dagen de hernoemde packets naar buff-in moeten kopieren.

P.s. Jaja ik weet dat ik verslaafd ben :)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:11

Floor-is

5.2

He nameless One...

Je bent idd al een heel eind op weg. Met dit idee, het kan echter makkelijker... Nou ja ik zal het kort uitleggen:

Als je nu je buff-in.rc5 renamed naar bi1.rc5
en dan gaat fetchen, heb je weer nieuwe packets. Als je eerst uitrekend hoevaak je moet fetchen om 3 weken bezig te blijven, haal j zoveel packets en dan nog zeg 4 of 5 extra.

Hier komt de truuk ( ;))

Je typt het volgende in:
dnetc -import bi1.rc5 [enter]
dnetc -import bi2.rc5 [enter]
etc. tot je ze allemaal hebt gehad.
Start nu je client opnieuw op (restart) en alle packets die je hebt gefetched staan klaar om verwerkt te worden. Hoef je ook niet ingewikkeld te gaan doen met de taskmanager enzo. Klaar, veilig 3 weekjes op vakantie.

Ik heb even snel berekend dat je zo'n dertig keer moet fetchen om veilig weg te kunnen...
Veel plezier en ik hoop dat dit je vraag goed beantwoord.

Itsme!

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
He Itsme,

Dat is inderdaad een betere oplossing. Zo'n taakplanner gebruikt veel te veel cpu tijd. :)
Kan ik die ook killen. Thanks.