Ik heb hier net een nieuwe installatie van win2k. sp3 ie 5.0
Nu heb ik via internet windwows update gedaan dit liep meteen op een probleem.
Als eerste wordt internet explorer geupdate. Maar daar gaat het dan ook meteen mis.
Ik kreeg de volgende melding:
Als je echter vervolgens bij de updates ie6 sp1 uitschakeld en de rest gaat installeren dan geeft dit geen enkel probleem.
Via de search heb ik gezocht naar een oplossing en heb ik alleen iets kunnen lezen over het verwijderen van bepaalde regels uit het register.
er stond alleen niet bij wat
Weet iemand een oplossing voor mijn probleem?
Nu heb ik via internet windwows update gedaan dit liep meteen op een probleem.
Als eerste wordt internet explorer geupdate. Maar daar gaat het dan ook meteen mis.
Ik kreeg de volgende melding:
Maar als ik dan opnieuw opstart geeft hij bij de setup doodleuk de zelfde melding.Een vorige installatie van een programma is niet voltooid. U dient uw computer opnieuw op te starten om die installatie te voltooien voordat u internet explorer setup start. Setup wordt nu afgesloten
Als je echter vervolgens bij de updates ie6 sp1 uitschakeld en de rest gaat installeren dan geeft dit geen enkel probleem.
Via de search heb ik gezocht naar een oplossing en heb ik alleen iets kunnen lezen over het verwijderen van bepaalde regels uit het register.
Weet iemand een oplossing voor mijn probleem?
[ Voor 73% gewijzigd door ikker op 29-01-2003 16:11 . Reden: post hing halverwege ]
Mijn netwerkje