[win2k] ie wil niet updatten

Pagina: 1
Acties:

• ikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-09 16:30

ikker

No Risk No Pain No Fun!!!

Topicstarter
Ik heb hier net een nieuwe installatie van win2k. sp3 ie 5.0

Nu heb ik via internet windwows update gedaan dit liep meteen op een probleem.
Als eerste wordt internet explorer geupdate. Maar daar gaat het dan ook meteen mis.

Ik kreeg de volgende melding:
Een vorige installatie van een programma is niet voltooid. U dient uw computer opnieuw op te starten om die installatie te voltooien voordat u internet explorer setup start. Setup wordt nu afgesloten
Maar als ik dan opnieuw opstart geeft hij bij de setup doodleuk de zelfde melding.

Als je echter vervolgens bij de updates ie6 sp1 uitschakeld en de rest gaat installeren dan geeft dit geen enkel probleem.

Via de search heb ik gezocht naar een oplossing en heb ik alleen iets kunnen lezen over het verwijderen van bepaalde regels uit het register. |:( er stond alleen niet bij wat |:(

Weet iemand een oplossing voor mijn probleem?

[ Voor 73% gewijzigd door ikker op 29-01-2003 16:11 . Reden: post hing halverwege ]

Mijn netwerkje

• Viking Kvinne
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:40

Viking Kvinne

🏳️‍🌈🇳🇴🏳️‍⚧️

Ik weet het antwoord .. _/-\o_ .Open eerst je browser(IE5), Na een verse install zal eerst een wizard door moeten lopen voordat je browser start , doe dit en maak een internetverbinding aan of niet, maakt niet zo veel uit. Update dan naar IE6 dan gaat alles helemaal toppie. Sorry ik was niet helemaal helder...:? .........Je kon natuurlijk al internetten.... maar welk proggie is nog niet helemaal geinstalleerd? Outlook misschien? 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Viking Kvinne op 31-01-2003 07:30 ]

❤️ 🇳🇴 ᛗᚨᚱᛁᚲᚨ

• ikker

ikker

Topicstarter
Ik heb een tijdje geen tijd gehad om me met dit probleem bezig te houden maar wat Firebird72 hierboven schrijft is niet echt duidelijk.
Ik kan dus nergens iets vinden over dit probleem hoewel mijn collega inmiddels ook is overgestapt naar win2k. maar met updaten heeft hij precies hetzelfde probleem.

Dus nogmaals iemand die een antwoord heeft?

Mijn netwerkje

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ikker schreef op 29 January 2003 @ 15:59:
Via de search heb ik gezocht naar een oplossing en heb ik alleen iets kunnen lezen over het verwijderen van bepaalde regels uit het register. |:( er stond alleen niet bij wat |:(

HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce en \RunServicesOnce.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• ikker

ikker

Topicstarter
Ik kan me vergissen maar in mijn register komt geen runservicesonce voor
en mijn runonce is helemaal leeg dus maybe kan je me vertellen welke regels ik pcies weg moet tieffen?

Mijn netwerkje

Verwijderd

ikker schreef op 14 February 2003 @ 14:26:
Ik kan me vergissen maar in mijn register komt geen runservicesonce voor
en mijn runonce is helemaal leeg dus maybe kan je me vertellen welke regels ik pcies weg moet tieffen?
Als hij leeg is KUN je niets weg tieffen, da's alleen maar goed (gooien, heet dat in het Nederlands trouwens -tieffen).

• ikker

ikker

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 februari 2003 @ 14:36:
[...]

Als hij leeg is KUN je niets weg tieffen, da's alleen maar goed (gooien, heet dat in het Nederlands trouwens -tieffen).
Ik dacht dat dit forum was bedoelt om problemen op te lossen ipv op mijn nederlandse taal te letten zou je ook een mogelijke oplossing kunnen leveren voor mijn probleem. |:(

Mijn netwerkje

Verwijderd

Ik geef toch ook nog een zinnig antwoord (dat de afwezigheid van runservicesonce correct is, hoef je ook niets weg te gooien).

Het gebruik van "gewoon" Nederlands komt verder de leesbaarheid van een topic ten goede (spelling, normale bewoording, interpunctie etc).

We zitten hier niet op MSN...

En verder moet je je er niet te druk om maken.

Is je runonce onder HKCU\Software\Microsoft\Windows\Currentversion\ ook leeg?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 14:30 ]

• ikker

ikker

Topicstarter
nee niet echt daar staat nog wel een X aantal mappen onder waarom wil je dat pcies weten dan?

Mijn netwerkje

Pagina: 1