ik ben op het moment al een paar dagen bezig met het in elkaar knutselen van een tooltje om een aantal formulieren te genereren aan de hand van op een form in gevulde gegevens. alleen nu ben ik tegen een probleem aangelopen waar ik geen informatie over kan vinden ( of ik zoek verkeerd, in dat geval graag een suggestie waardoor ik het wel kan vinden
)
als ik normaal gesproken dit :
Range("i4:m4").Select
doe dan worden de cellen i4 tm m4 geselecteerd.
maar omdat het me niet handig lijkt om naar alle regels te gaan verwijzen door de hele code heen, wilde ik dit doen met een counter
Range("i" & counter).Select
nou leek het mij logish als je op dezelfde manier ook een aantal cellen kan selecteren. ik dacht het dus op de volgende manier op te lossen:
Range("i" & counter:"m" & counter).Select
maar dat werkt niet.
wellicht dat iemand hier mij enkele aanwijzingen aan de hand kan doen over hoe ik wel meerdere cellen in een keer kan selecteren
alvast bedankt.
als ik normaal gesproken dit :
Range("i4:m4").Select
doe dan worden de cellen i4 tm m4 geselecteerd.
maar omdat het me niet handig lijkt om naar alle regels te gaan verwijzen door de hele code heen, wilde ik dit doen met een counter
Range("i" & counter).Select
nou leek het mij logish als je op dezelfde manier ook een aantal cellen kan selecteren. ik dacht het dus op de volgende manier op te lossen:
Range("i" & counter:"m" & counter).Select
maar dat werkt niet.
wellicht dat iemand hier mij enkele aanwijzingen aan de hand kan doen over hoe ik wel meerdere cellen in een keer kan selecteren
alvast bedankt.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2003 15:48 . Reden: herformulering ]